Senaste nytt

Singapore Airlines - Business Class Saver, Asien, Australien och Nya Zeeland från 16'899 SEK

Andrew

Medlem
När jag kikade runt lunch svensk tid var dealen redan borta. Med tanke på att de kört en promotion redan och körde denna inte så lång tid efteråt, och då de verkar ha svårt att fylla planen inför starten i Maj/Juni, gissar (hoppas) jag att de kör en till liknande promotion senare i April.
 

M@GNÜS

Medlem
Frågade deras support om de plockat bort priserna tidigare då jag inte heller hittade något kring lunchtid... fick svar från Danmark att priserna fanns till 24.00... vilket dock inte var fallet. Konstaterade att det jag ville boka var borta runt kl 19 Singapore tid.
 

Smuffe

Medlem
När jag kikade runt lunch svensk tid var dealen redan borta. Med tanke på att de kört en promotion redan och körde denna inte så lång tid efteråt, och då de verkar ha svårt att fylla planen inför starten i Maj/Juni, gissar (hoppas) jag att de kör en till liknande promotion senare i April.

En premiär-deal 7 dagar före och efter premiäravgången vore nice. :)
Även Economy och Premium Economy har stigit. Eco låg på omkring 5500-6500kr och PE på cirka 8500-9400kr. Nu är priserna på 7400kr till över 8500kr och PE för 10500kr...
 

J4cob

Medlem
Jag lyckades haffa två biljetter ARN-SIN-BKK ToR I juli för 14440 SEK i Biz. Kom över de av en slump när jag skulle boka samma resa men med Tk (som var 500 spänn dyrare).
Väntar nu bara på att bulkheadstolarna ska släppas då de ju ger avsevärt mycket mer space för benen.
allt gott!
 

RonnieK

Medlem
Väntar nu bara på att bulkheadstolarna ska släppas då de ju ger avsevärt mycket mer space för benen.
allt gott!
Vänta nu - är de inte valbara för dig? Jag bokade en resa under julkampanjen och har valt bulkhead på både 350 och 380. Åtminstone såg de ut att vara det men jag kanske bara har bokat raden längst fram av de valbara?
 

Smuffe

Medlem
Jag lyckades haffa två biljetter ARN-SIN-BKK ToR I juli för 14440 SEK i Biz. Kom över de av en slump när jag skulle boka samma resa men med Tk (som var 500 spänn dyrare).
Väntar nu bara på att bulkheadstolarna ska släppas då de ju ger avsevärt mycket mer space för benen.
allt gott!

Lyckades du nu efter kampanjen? Var i så fall? :)
Jag inväntar lönen nästa vecka så att jag kan få iväg min bokning...
 

RonnieK

Medlem
Dubbelkollade min bokning och vi har mittplatserna på rad 11 (A350) och rad 18 (A380). På A380:n är rad 11 bokad/blockad men rad 18 ska vara bulkhead.
sq_380.png
 
Toppen