Senaste nytt

Singapore Airlines - Business Class Saver, Asien, Australien och Nya Zeeland från 16'899 SEK

jumbooze

Medlem
Radisson inne i Bukarest är väldigt bra om du har tid över. Kostar typ 50kr med taxi från Flygplatsen, eller 400kr med limoservice (MB E-klass)
Ska försöka stanna airside så hoppas det inte blir behov av hotell. Flyger dit med SAS och har 4h för bytet.
 

Falcon71

Medlem
ni singapore airlines experter, är det gamla business på maskinen från köpenhamn och då nya på den från stoclholm via moskva ? B777 vs A350 hur skall jag egentligen tänka - vad är att föredra ?
 

khybner

Medlem
Hittade en OTP-FRA-SIN t/r för ca 12.000 i D klass så jag tar en liten MileRun till Singapore i Augusti, inte lika bra priser som från ARN men jag bevakar om SQ släpper någon First award så kan jag använda lite LifeMiles och upgradera.
Hur bokade du den? Hittar inga flighter på sq's hemsida med start OTP.
 

011430121

Medlem
Lägg några kronor extra i ekonomi, lika eller lägre i PE eller få en riktigt snuskigt bra produkt i business med SQ med ett kort stopp i Moskva i gaten å få höga bokningssiffror så kommer SQ köra direktflyg med samma priser eller kanske lite lägre mellan Arlanda och Singapore å vidare.
Det är tråkigt att människor kastar bort möjligheten att flyga bra oavsett kabinklass enbart pga ett kort gatestopp i Moskva...
Priserna är konkurrenskraftiga och vid kampanj ligger de lika eller snarlikt till Köpenhamn eller via en annan hub.
Helt enig med dig, hoppas verkligen vi får direkt flygningar med SQ till Singapore. Jag har några bokningar ut via Moskva, men av bekvämlighet bokat hem via CDG på en och CPH på den andra enbart för att kunna sova och inte behöva stiga upp " mitt i natten" för att sitta 1,5 timme i Moskva.
Restiden till Arlanda är nästan den samma som via Moskva när det gäller via CPH.
 

staff

Medlem
ni singapore airlines experter, är det gamla business på maskinen från köpenhamn och då nya på den från stoclholm via moskva ? B777 vs A350 hur skall jag egentligen tänka - vad är att föredra ?
Det ar i princip samma 10 ar gamla produkt - A350 har en faceliftad version som aven finns i nya versioner av 773ER. SQ kommer att presentera ny Business Class senare i ar i samband med att deras nya A380 levereras, om jag har forstatt det ratt.
 
Toppen