Senaste nytt

SAS satsar stort på Wifi och bättre service

sepbemi

Medlem
Servicen på SAS Business är usel. Jag frågade om min Airborne 6 gånger tills jag fick en och sjätte gången jag frågade var vid serveringsplatsen där vi self service buffén. Beläggningen på business var ungefär 40%. Det är helt otroligt.

De värsta är flygvärdinnorna, männen är trevligare.
+1
Jag har i och för sig väldigt begränsad erfarenhet (endast 3 ggr i business i nya kabinen) men håller med, de som arbetade i kabinen verkade bara räkna minuterna till flygningen var slut. Är EBD om det spelar ngn roll.
 

Agö

Medlem
Här är den!
35dabb64b1847c568d0627d0d5d7c8cf.jpg
 

fly4fun

Medlem
Just ROA är lite kändis eftersom ROB, ROC och ROD har levererats. Det började spekuleras att ROA var sen för att man installerade WiFi på den. Men nu har den äntligen levererats, tyvärr utan WiFi verkar det som. Min gissning är att den blev sen för att den väntade på en ny motor.
 

macsjuul

Ny medlem
God Service er en by i Rusland for SAS, har lige fløjet LAX - ARN den 16 august, på Plus, efter 4 timers flyvning ville vi godt have hoget at drikke, måtte ringe 5 gange før der kom en sur stewardesse og sagde at hvis vi skulle have noget at drikke, så måtte vi selv hente det nede bag i, fordi flyet var fyldt og de var ikke personale nok desuden skulle de også hvile sig... så servicen er så dårlig....er Diamond hvilket ingen bemærkede .....
 

fcx

Medlem
God Service er en by i Rusland for SAS, har lige fløjet LAX - ARN den 16 august, på Plus, efter 4 timers flyvning ville vi godt have hoget at drikke, måtte ringe 5 gange før der kom en sur stewardesse og sagde at hvis vi skulle have noget at drikke, så måtte vi selv hente det nede bag i, fordi flyet var fyldt og de var ikke personale nok desuden skulle de også hvile sig... så servicen er så dårlig....er Diamond hvilket ingen bemærkede .....
*stön*
 
Toppen