Senaste nytt

SAS nya kabin i A320NEO

Tack för filmen! Väldigt bra kvalitet på bild och ljud, bra kamera (eller berodde det på fotografen?)?
Oj, nu blir man generad :) Jag kör Canon 7D (huset är väl 5,5 år gammalt) och med en lånad Canon 24-105mm f4L glugg.

Det ekade rätt rejält märkte jag redan när jag började filma, dock är det inte lika så farligt på filmen i efterhan. Men ja det ekar.
 

SASmackan

Medlem
Ursäkta min okunskap - vad vill man att det ska stå på sas.se när man bokar under detaljer förflyget om man vill åka nya kabinen?
 

Agö

Medlem
Ursäkta min okunskap - vad vill man att det ska stå på sas.se när man bokar under detaljer förflyget om man vill åka nya kabinen?
Sharklets!
upload_2016-10-26_22-13-11.png
 

Walter

Medlem
Satt precis på sk 411 som flögs av LN-RGL. Mycket trevlig kärra. Fin helhet med de nya crew uniformerna och kabinen.

Finns usb uttag brevid stolsbrickan. Men, det fanns en låda med utrustning till vänster under sätet framför som tar myyycket plats. Snudd på svårt stt sitta skönt, och kabinbelysningen kör nån clowncykel efter serveringen är klar.

All in all. Snyggt men kanske en nedgradering i komfort.
 
Last edited:

Agö

Medlem
Satt precis på sk 411 som flögs av LN-RGL. Mycket trevlig kärra. Fin helhet med de nya crew uniformerna och kabinen.

Finns usb uttag brevid stolsbrickan. Men, det fanns en låda med utrustning till vänster under sätet framför som tar myyycket plats. Snudd på svårt stt sitta skönt, och kabinbelysningen kör nån clowncykel efter serveringen är klar.

All in all. Snyggt men kanske en nedgradering i komfort.
Här är ett par bilder på lådan, denna finns dock endast på mittensätet.
cfaef162857ae40b70a6ec573b31405d.jpg

83bb54f51c0a69ab000a24986f3f017a.jpg
 

Walter

Medlem
På rad två tror jag den fanns på alla säten. Iaf fanns den på insidan av gångsätets undersida. (Fick dessutom mittsätesryttare. Sympatisk dansk crew lät mig hoppa fram till en tom förstarad).
 
Toppen