Har man kunnat betala tidigare? Har man inte alltid behövt ringa in för biljettering och skatter?Nu går det att söka på Star award igen. Fast inga skatter visas och ingen möjlighet att betala som tidigare rapporterats. Kanske fick de "rulla tillbaka".
Under en kort period var det en ny version driftsatt men sedan gick allt sönder och nu är det den "gamla" vanliga.Har man kunnat betala tidigare? Har man inte alltid behövt ringa in för biljettering och skatter?
Eller har jag missat någon version av sökmotorn?
Jag tolkade TasselTs inlägg så, men jag inser att jag förmodligen misstolkat.Har man kunnat betala tidigare?
Nu pratar vi om olika saker. Jag menade bokning av Star Alliance award och TasseIT om efterregistrera poäng.Jag tolkade TasselTs inlägg så, men jag inser att jag förmodligen misstolkat.
SAS nya hemsida | Sida 91 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Det var sittplatsreservationen som uteblev vid bokningen och sedan var tvungen att göras på classic.sas.se istället eftersom det inte gick alls på sas.se.Nu pratar vi om olika saker. Jag menade bokning av Star Alliance award och TasseIT om efterregistrera poäng.
Samma här och har varit så i 2 dagar nu.Nu går det inte att boka via SAS appen igen.
"Sorry, we can't find the route you've requested" vad man än matar in för rutt
/ TT Visa bifogad bild 80045