Senaste nytt

SAS nya hemsida

agehall

Medlem
En sak jag stör mig på är varför man inte kan få poängen direkt utan det lär gå 8+ veckor så man hinner glömma bort hälften av sina inköp ?
Är det alltså poäng från online-shopping du pratar om? Detta brukar väl hanteras helt separat från vanlig retroregistrering som rör flighter.
 

Alster

Medlem
Humor på högst nivå!

Kunder rasar mot flygbolaget SAS kundtjänst efter att de fått köa i timmar | Aftonbladet

"Flygbolaget menar att en uppdatering av den nya hemsidan gjort att fler kunder än vanligt kontaktar dem....
...Den har ett helt nytt utseende och sätt att boka resor på än tidigare. Det är det modernaste som finns idag"
Säga vad man vill om SAS hemsidan, det är ändå imponerade att PR-avdelningen "lyckas" skylla problemen på kundernas bristande IT-vana ...
 

Once56

Medlem
Är det någon som lyckats efterregistrera missade poäng ?
När jag försöker klicka på "Register an untracked sale here." kommer jag bara till "You currently don't have any clicks registered" , fantastisk bra sida SAS...
Efterregistrerade poäng från en resa med United för fjorton dagar sedan. Kom in omedelbart på kontot! Lite förvånad faktiskt.
 

AABack2ARN

Medlem
Såg precis en röd banner längst upp i desktop-versionen:

SAS Sales & Service upplever för närvarande höga volymer av inkommande samtal.

Vi ber om ursäkt för de ovanligt långa väntetiderna just nu. Vi gör allt vi kan för att förbättra situationen. Vänligen se information kring flyg, bagage, incheckning, assistans, feedback, villkor och annan information på Reseinfo eller hantera din bokning på My Trips eller i SAS App. Beroende på din biljettkategori kan du också ändra eller avboka SAS biljetter via SAS app.

Rådet är väl generellt sett bra, men eftersom informationen är rörig och man kommer till "page not found" lite då och då är det väl inte så konstigt att man kontaktar supporten??? Känns dessutom som om de försöker hänvisa folk till SAS appen nu - troligen för att den fungerar bättre.
 

Homer

Medlem
Såg precis en röd banner längst upp i desktop-versionen:



Rådet är väl generellt sett bra, men eftersom informationen är rörig och man kommer till "page not found" lite då och då är det väl inte så konstigt att man kontaktar supporten??? Känns dessutom som om de försöker hänvisa folk till SAS appen nu - troligen för att den fungerar bättre.

appen säger "request failed" och hemsidan säger såhär

Request.jpg


flysas
Flysas.jpg
 
Last edited:
Toppen