Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

HenrikAI

Medlem
För oss fossilbilsägare gäller som vanligt att optimera sin tankning så det bara är ångor kvar på fredag morgon. Full tank då och sen får man självklart kompletteringstanka söndag kväll också (även om det inte handlar om så många liter då, men varenda droppe räknas ju..).
 

M.K

Medlem
@Hafermann Inte min erfarenhet. De sista två poänghelgerna har gränsen varit 20k, iaf för mig. Då har jag fyllt på 10k tidigt fredag morgon, 10k lördag morgon men sedan stopp på söndagen då jag provat top-up med både 4, 3, 2 och 1k.

Helt ok ändå. Tillsammans med all annan vanlig spend dras det in bra med poäng denna helg samtidigt som jag har bra med cash på Revolut för köp med Apple pay en bra stund framöver. :)

Jag tror aldrig jag har använt mitt Premium Revolut, själva kortet, till köp. Perfekt att Apple pay dessutom fungerar utan telefon med klockan! :cool:
 

Robert flysas

Moderator
Ringde SAS idag och de sa att mailet fastnat i spam filtret hos Telia som jag har som mail leverantör. Ni som inte fått mail har ni också Telia, dvs @telia.com adress ?
 
Toppen