Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

tomino

Medlem
Finns det en sammansatt lista någonstans på forumet där medlemmar kan skriva vilka företag i shoppen man får poäng för tämligen omgående? Annars kan jag börja:

Bodystore (1 dag)
Adlibris (2 dagar)
Bokus (1 dag)
Gymgrossisten (1 dag)
Dagens industri (3 dagar)

Fyll gärna på.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

lemi

Medlem
Finns det en sammansatt lista någonstans på forumet där medlemmar kan skriva vilka företag i shoppen man får poäng för tämligen omgående? Annars kan jag börja:

Bodystore (1 dag)
Adlibris (2 dagar)
Bokus (1 dag)
Gymgrossisten (1 dag)
Dagens industri (3 dagar)

Fyll gärna på.
Det vore fantastiskt om vi kan ha en lista som du påbörjat. Dock har det visat sig att det kan skilja mycket mellan olika köp för samma företag. Några får poängen som du skriver efter 1-3 dagar medan andra inte får några alls. Jag har själv beställt från DI själv och inte fick jag några poäng inom 3 dagar. Tror därför inte det är så meningsfullt med en lista i dagens läge. Sorry att jag har en negativ inställning till ditt förslag.
 
Finns det en sammansatt lista någonstans på forumet där medlemmar kan skriva vilka företag i shoppen man får poäng för tämligen omgående? Annars kan jag börja:

Bodystore (1 dag)
Adlibris (2 dagar)
Bokus (1 dag)
Gymgrossisten (1 dag)
Dagens industri (3 dagar)

Fyll gärna på.
Eftersom det är helt olika från person till person så känns de inte helt relevant. Jag har t.ex. aldrig fått från DI trots att jag efterregistrerade det. Är ju ett slumpmässigt lotteri.
 
Ink Club - 3h
Mekonomen - 13 dagar

Buyers Club - Väntar fortfarande från min order som jag gjorde 14 juni. Ska efterregistrera nu när jag kommer ihåg det
 

palmen

Moderator
Starta gärna en ny tråd där ni rapporterar om hur lång tid det tar för poäng att komma in från olika butiker. Det är lite off topic här och kommer bara försvinna i mängden med inlägg.

/Moderator
 
Toppen