Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jag förstår inte varför det inte kan funka till 100%.
Jag använder webbläsare Crome utan några tillägg eller saker ändrade från installation.
Den används bara när jag ska handla i shoppen.
Inge mejl, inget registrerat och inte heller så jag kan välja den i listan för efterregistrering :mad:
 

jfranklin

Ny medlem
Handlade möbler på Nordiska galleriet 1912 igår och använde en rabattkod om 5% som man just nu får som ny kund på hemsidan. Trots att jag använde den så trillade drygt 6000 poäng in på SAS-kontot under "Poäng på väg". Bra! :)
Ropa inte hej än. Gjorde samma sak i maj med ett köp från Nordiska galleriet med 5% rabatt. Ett tag senare försvann poängen (ca 8000) från listan över poäng på väg och jag har nu öppnat ett ärende hos Plusshop..
 

squeezen

Medlem
något skumt, har en missmatch med mail om överförda poäng och vad som står i loggen på "mitt konto" på shopping portalen.

Portalen i listan av överförda poäng:
Butik Belopp ex moms Upptjänat
Garden Store SEK 4 347,20 1 130

Sedan i mailet (och vad som faktiskt kommit in):
Hej Squeezen
Vi har överfört 1 086 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Garden Store

Nu handlar det inte om så mycket poäng och jag pallar inte dra i det, men nog känns det lite konstigt... eller?
Nån mer som råkat ut för detta?
 
något skumt, har en missmatch med mail om överförda poäng och vad som står i loggen på "mitt konto" på shopping portalen.

Portalen i listan av överförda poäng:
Butik Belopp ex moms Upptjänat
Garden Store SEK 4 347,20 1 130

Sedan i mailet (och vad som faktiskt kommit in):
Hej Squeezen
Vi har överfört 1 086 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Garden Store

Nu handlar det inte om så mycket poäng och jag pallar inte dra i det, men nog känns det lite konstigt... eller?
Nån mer som råkat ut för detta?

Flera gånger. Dessutom har jag varit med om att summan som står i mailet inte överensstämmer med summan som senare postats på mitt konto. Har skrivit in och frågat om detta någon gång, men de har inte bemödat sig att svara.
 
något skumt, har en missmatch med mail om överförda poäng och vad som står i loggen på "mitt konto" på shopping portalen.

Portalen i listan av överförda poäng:
Butik Belopp ex moms Upptjänat
Garden Store SEK 4 347,20 1 130

Sedan i mailet (och vad som faktiskt kommit in):
Hej Squeezen
Vi har överfört 1 086 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Garden Store

Nu handlar det inte om så mycket poäng och jag pallar inte dra i det, men nog känns det lite konstigt... eller?
Nån mer som råkat ut för detta?
Detta händer för mig ofta. Jag tror att det är deras oförmånga att räkna som ställer till det. Ibland får jag nämligen för mycket också, tex när jag får poäng för fraktkostnader. Men väldigt ofta även som du beskriver, att det diffar från vad som är registrerat..
 

Mikado

Medlem
Jag fick precis poäng under "poäng på väg till dig" för en summa i danska kronor, trots att jag givetvis handlade för svenska kronor. Växelkursen stämmer inte heller då jag handlade för 349 SEK... Någon som råkat ut för samma? Har ni fått hjälp att få det ordnat? Handlar inte om en jättestor diff men vill ju ändå inte få för lite poäng.

Richmond & Finch . DKK 187,79 93 . 14-08-2018 13:15
 
Toppen