Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Canadien

Medlem
Sökte också 1/6, har hittills fått 6 poäng !
Inte ett spår av varken status poäng eller några poäng för gjorda köp.
Har och andra sidan inte fått någon faktura heller....
Men... Poängen från MC betalas inte ut direkt till EB. De kommer i klump kring första veckan i månaden. Så innan den 10/7 bör första lasten komma för de som ansökte 1/6
 

palmen

Moderator
Har rensat bort hela Bank-ID diskussionen då den inte hör hemma i denna tråd och väldigt tveksamt till att det ens är ett ämne för detta forum.

Vi kan väl sammanfatta det med att det finns många olika typer av Bank-ID och det verkar som om man pratat om olika lösningar och pratat om varandra. Och man ska som sagt aldrig lämna ut några säkerhetskoder till någon, gäller inte bara Bank-ID.

Med det sätter vi punkt för denna diskussion och går tillbaka till att diskutera det nya Mastercard kortet.

//Moderator
 
Undertecknad satte in extra på kontot inför kommande tripp och betalokampanjen. Kundtjänst försåg mig med ocrnr, inga problem. Nu är bara frågan vad som skall inhandlas som inte behövs:)
 

Ricci

Medlem
Jag fick mitt kort igår med utgångsdatum 06/18 vilket inte sammanfaller med när mitt EBG går ut just nu.
Jag fick mitt kort idag med utgångstid 07/17 vilket sammanfaller med mitt gamla MC-kort.
Märkligt att man inte byggt in en check med nuvarande period när man ändå printar nytt kort.
 

Mr Basic

Medlem
Har inte fått de 10k poängen hos MC. Att de inte hoppat in hos SAS känns bara normalt då detta brukar ske ungefär den 2:a i varje månad.
Däremot kunde jag för första ggn se min Fly Premium-nivå, 100k+, vilket verkar stämma med min egen beräkning. :)

Edit. Stod det inte att det kunde ta upp till 3 månader innan man fick de 10k poängen i sign up-bonus(minns ej)? :rolleyes:
 

Buffy

Medlem
Går det att få Mastercard att föra över intjänade poäng tidigare än den automatiska överföringen?
 
Har inte fått de 10k poängen hos MC. Att de inte hoppat in hos SAS känns bara normalt då detta brukar ske ungefär den 2:a i varje månad.
Däremot kunde jag för första ggn se min Fly Premium-nivå, 100k+, vilket verkar stämma med min egen beräkning. :)

Edit. Stod det inte att det kunde ta upp till 3 månader innan man fick de 10k poängen i sign up-bonus(minns ej)? :rolleyes:
Jag tror att det stod att man skulle få efter tre månader om man har kvar kortet då. Som jag minns det, men inte säker.
 
Toppen