Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

ekf

Medlem
@Tonton, det är den jämte Next check digit som gäller. Räkna gärna manuellt mha formeln som beskrivs i Wikipedia-artikeln om du är osäker :)
 

Berglund

Medlem
@Tonton Rimligtvis borde verkligen inte bankgironumret ta emot en insättning om inte OCR numret stämmer matematiskt. Har du bara två att välja, på, prova att lägga in en överföring av 1kr och se vad banken säger. Systemet borde (ska!) ge ett felmeddelande när du försöker göra en betalning som saknar giltigt OCR nummer!
 
Jag vill få min faktura via e-faktura och jag ombeds skriva in ett kontonummer, som inte är lika med mitt kortnummer. Jag har ännu inte fått någon faktura så jag kan inte hitta numret där. Är det OCR-numret de efterfrågar?
 

ekf

Medlem
Jag vill få min faktura via e-faktura och jag ombeds skriva in ett kontonummer, som inte är lika med mitt kortnummer. Jag har ännu inte fått någon faktura så jag kan inte hitta numret där. Är det OCR-numret de efterfrågar?
Nej, du hittar ditt kontonummer om du loggar in på saseurobonusmastercard.se .
 

Magnusfp

Medlem
Jag är lite nyfiken, finns det någon här som har Premium som använder appen Tink och har fått saldot att visas där? Har haft ett supportärenden på det sen jag fick mitt i början på juni men det är inte löst.
 
Toppen