Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

mha321

Medlem
Ja, det är efinitivt nytt. Körde mitt script igårkväll och då fanns det inte, men nu dyker det upp även där.

De verkar nu ha infört konceptet "status points" i APIet (tidigare fanns bara "extra points" och "basic points"). De vanliga transaktionerna heter nu också Extra Points och inte basic points längre. Det går framåt.
 

ekf

Medlem
Kollade precis kontoaktiviteten på eurobonuspoäbg i SAS appen, och blev förvånad att de i september redovisat statuspoängen separat. "Status points from Mastercard rewards Sweden"
Ja, samma här. Dock så visas antalet poäng i kolumnen för extrapoäng, både på sas.se och flysas.com...
 

STJ

Medlem
Är det någon som nyligen testat sätta in pengar på ATG med kortet? Det har fungerat för mig fram till cirka två veckor sedan. Nu funkar det inte.
 

Malm

Medlem
Nu när sommaren är över och så även 2x-poängintjäningen. Nu ser jag inte längre behovet av mitt Premiumkort och kommer inte heller nyttja FlyPremium. Om jag skulle byta ner mig till ett vanligt EB-mastercard (10p per 100kr), får man tillbaka pengarna för de månader man inte nyttjat premiumkortet? Läst att så är fallet mex Amex-kortet.
 

Thornado

Medlem
Kollade precis kontoaktiviteten på eurobonuspoäbg i SAS appen, och blev förvånad att de i september redovisat statuspoängen separat. "Status points from Mastercard rewards Sweden"

Det där verkar vara något som de fixat till med presentationen av det data som redan fanns där. Om du scrollar bakåt i tiden så kan du se att samma post nu har dykt upp även på tidigare månader.

Edit: Nevermind, såg inte att det fanns en till sida med inlägg där detta redan konstaterats.
 
Toppen