Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Frisk78

Medlem
Jag har fortfarande inte fått in mina 10 000 extra Coop-poäng, hur är det med er andra? Jag ringde igen i måndags och kundtjänst meddelande att mitt ärende låg öppet fortfarande och det kom undanflykter som att det är "mycket poäng som ska betalas ut vid den här tiden etc."
 
Jag har fortfarande inte fått in mina 10 000 extra Coop-poäng, hur är det med er andra? Jag ringde igen i måndags och kundtjänst meddelande att mitt ärende låg öppet fortfarande och det kom undanflykter som att det är "mycket poäng som ska betalas ut vid den här tiden etc."

Jag har inte heller fått. Mejlade kundtjänst i onsdags och fick svar att jag skulle bifoga mitt EB nummer så att dom kunde felsöka. Det var igår, inget efter det.
 
Last edited:

Samosaguas

Medlem
Ny kod för fri frakt på Coop om leveransen sker imorgon!

Beställ på coop.se för leverans den 14/2 så får du även frifrakt.* Och hundratals inspirerande recept på köpet. Kanske hittar du ett för en romantisk måltid? Just nu fri frakt, ange kod: ALLAHJÄRTAN19

Nyhet! Nu kan du kan följa din leverans hela vägen. Klicka på länken i sms:et som skickas till dig ca 1 timme innan leverans.
 
Toppen