Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

John Rambo

Medlem
Tyvärr är inte valet för oss i Södra Sverige..
Fortfarande inga poäng för senate kampanjen(såg ovan att de skulle komma i slutet av månaden..), har ej heller fått för förra kampanjen där man skulle spendera 5000 på en månad, och inget svar av Coop när jag skriver till dem.. :(
 

M.K

Medlem
Aningen off-topic till start, men jag kollade igenom konkurrenten ICA och deras nya “enhancement” av sitt program i går. Anmärkningsvärt dåligt, speciellt för oss frequent flyers som ofta inte är hemma så länge vissa månader. De går nu från att vara mitt förstaval i innerstan, trots högre prisnivå än flera andra, (ligger aningen närmare till fots än de andra) till sistaval.

Jag har aldrig varit en frekvent Coop handlare, främst av ideologiska skäl, men gillar hemleveranserna som provades flera gånger i december. Bra leveranser av fräscha varor och samarbetet med SAS är en stor bonus.

De och Willys blir nu mina förstaval här i området.
 

Delayed

Medlem
De och Willys blir nu mina förstaval här i området.
Fortsätter aningen OT. Har du City Gross i närheten? De brukar "gödsla" med 10-procents rabattkuponger till sina "statuskunder". :D Jag och min fru brukar få en var nästan varje månad. Kanske närmare 20 inköp årligen med 10 procents rabatt är rätt trevligt. Dock en helt poänglös butik men med bra kött. :(/:)
 

M.K

Medlem
Nej, den kedjan finns inte i Stockholms innerstad vad jag vet? Jag har dock fått ett gäng vouchers från Willys förra året trots lägre priser där och mycket mindre belopp omsatt av mig än hos ICA (fram tills nu då). De tar numera också Amex som de andra vilket gör mitt val enklare.

Coops hemleveranser i kombination med Willys blir bra numera för min del. ICA behåller säkert massor av andra kunder som inte bryr sig över det meningslösa nya ”stammis” programmet.
 
Toppen