Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Berrsus

Medlem
Vilket var anledningen till att jag skrev exakt som jag gjorde: Man kan däremot lägga till ytterligare legs utöver bokningen (till ordinarie pris om man inte har en voucher till).

Det är kanske inte alla som tänker på det?

Tack till er båda för snabba svar, gissade att det inte var möjligt. Jag sitter i samma sits som många andra före mig säkert har gjort, vill få in ett nionde ben på samma bokning för optimal rutt. Härligt sport det här! Jag har dock lyckats få till bokningen med 3 ben åt ena hållet och 5 åt andra.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Impendill

Medlem
Tack till er båda för snabba svar, gissade att det inte var möjligt. Jag sitter i samma sits som många andra före mig säkert har gjort, vill få in ett nionde ben på samma bokning för optimal rutt. Härligt sport det här! Jag har dock lyckats få till bokningen med 3 ben åt ena hållet och 5 åt andra.

3 + 5 brukar funka. Har gjort så flera gånger.

Vad är det du vill få till och varför ?
Om du beskriver det kanske det går att optimera/ändra rutten.
 

Berrsus

Medlem
Jag har en F-bokning till Asien (Open jaw) och skriver ner mina olika alternativ till "14-dagar innan"-fönstret. Tack för erbjudandet om hjälp, återkommer om jag kör fast.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Impendill

Medlem
Kan man någonstans se hur mycket spend man har kvar till vouchen? Eller måste jag själv addera upp årets fakturor?

Logga in på dina sidor hos Amex via desktopversionen. Ej appen eller mobilsida.

Tryck sedan på den gröna knappen "Eurobonus saldo" någonting står det.

Sedan står det på nästa sida uppe i högra hörnet
 

hendberg

Medlem
Hej,

tänkte boka en award för 2 med EB-poäng i C nästa vår. Biljett dit finns men hembiljetten släpps inte förrän om 2-3 dagar om jag räknat rätt. Kan man, för att vara på säkra sidan, ringa Tallinn redan idag för att boka ditbiljetten och sedan ringa på måndag eller tisdag och boka hembiljetten? Finns det nån nedsida med att göra så? Min voucher har försvunnit från min EB-sida därav samtalet till Tallinn.
 
Last edited:
Hej,

tänkte boka en award för 2 med EB-poäng i C nästa vår. Biljett dit finns men hembiljetten släpps inte förrän om 2-3 dagar om jag räknat rätt. Kan man, för att vara på säkra sidan, ringa Tallinn redan idag för att boka ditbiljetten och sedan ringa på måndag eller tisdag och boka hembiljetten? Finns det nån nedsida med att göra så? Min voucher har försvunnit från min EB-sida därav samtalet till Tallinn.
Enda nackdelen är att det kostar 150 kronor per person att ändra bokningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen