Senaste nytt

Sas Amex sänker intjäning till Eurobonus på betalkorten

megaman

Medlem
Fick en förfrågan om jag ville fortsätta tjäna 20 poäng per krona på mitt Amex Elite. Hänvisning till "nya Amex Elite". Vad är detta? Vad har dom försämrat? =)

Måste ansöka om nytt kort tydligen.
 

Berglund

Medlem
Måste ansöka om nytt kort tydligen.
Om du ansöker om ett nytt kort via en värvningslänk, så finns det goda chanser att du förutom ett nytt Elitekort, de 20 000 statuspoängen och tre månader gratis också får rekryteringsbonusen som nykund. Har du ingen i din direkta närhet som kan rekrytera dig finns det fem stycken månadens värvare i den här tråden som gärna erbjuder sin länk åt dig, bara att klicka och ansöka direkt ikväll!
Amexvärvning genom Businessclass | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

MrDollar

Medlem
Nu har jag tänk hur jag ska göra i framtiden.
Sitter idag med ett 3757 betalkort Premium.
Jag kommer behålla detta, men komplettera med ett Elite i april när mitt nya år hos Eurobonus börjar.
Anledningen till att jag behåller betalkortet är till deposits på hotell etc som mycket väl kan dra iväg om man hoppar runt bland diverse hotell och på så vis belastar krediten hårt.

Kommer självklart att betala hotellen med annat mer poäng givande kort.
 

Minibiff

Medlem
Jag har hela tiden trott att mitt SAS Elite har varit ett kreditkort? Står att jag har 124k i kredit när jag loggar in.

Haft kortet i ganska exakt 1 år.
 

dino_81

Medlem
Jag har hela tiden trott att mitt SAS Elite har varit ett kreditkort? Står att jag har 124k i kredit när jag loggar in.

Haft kortet i ganska exakt 1 år.

Börjar ditt kort på 3793 har du kreditkortet, börjar det på 3757 har du betalkortet utan möjlighet till delbetalning. Minns inte exakt när Amex tog bort möjligheten till nyteckning av betalkorten, men jag tror att det är över över ett år sedan så sannolikt har du redan ett kreditkort med möjlighet till delbetalning.
 

Minibiff

Medlem
Börjar ditt kort på 3793 har du kreditkortet, börjar det på 3757 har du betalkortet utan möjlighet till delbetalning. Minns inte exakt när Amex tog bort möjligheten till nyteckning av betalkorten, men jag tror att det är över över ett år sedan så sannolikt har du redan ett kreditkort med möjlighet till delbetalning.

Yes 3793!
Då behöver jag inte göra något antar jag :)? Får fortfarande 20p/100kr även nästa år?
 
Toppen