Senaste nytt

SAS Amex elite - concierge service

Gästlistor på klubbar tycker jag Amex Concierge har lyckats väldigt bra med för mig personligen. Såväl i Sverige som utomlands (provat i Paris, Rom, Milano, London, Amsterdam och New York). De brukar säga att man inte har någon rätt att hamna på listor utanför Sverige, men sedan ringer de sina kollegor i annat land - som brukar lösa det hela på ett väldigt trevligt och effektivt sätt. Mest imponerande var nog när de fixade in oss till VIP Room i Paris på nyårsafton för ett par år sedan.
 

nitrid

Medlem
Om det är nattklubbar ni vill åt kanske det är bättre att skaffa Red carpet eller Finest Clubs-kort. Dessa är kort man kan få (kostnadsfritt) genom vissa magasin/ medlemskap och vissa banker eller bara ansöka och betala avgiften om man nu tycker det är värt pengarna :).

Jag får lägga ner resandet så jag kan bli medlem i Connoisseur istället. ;-)
 

El Oso

Medlem
Vet inte hur det är nu för tiden men förut kunde man be två medlemmar att rekommendera dig, så fick du reklamtidningar hem i brevlådan.
Fel forum om du ska lägga ner ditt resande;). Men nog om detta nu:D. Du får prova dig fram med ditt SAS Elit så önskar jag dig många trevlig nätter på evenemang,klubbar och restauranger. Så kanske vi ses på någon träff framöver @nitrid
 

nitrid

Medlem
Vet inte hur det är nu för tiden men förut kunde man be två medlemmar att rekommendera dig, så fick du reklamtidningar hem i brevlådan.
Fel forum om du ska lägga ner ditt resande;). Men nog om detta nu:D. Du får prova dig fram med ditt SAS Elit så önskar jag dig många trevlig nätter på evenemang,klubbar och restauranger. Så kanske vi ses på någon träff framöver @nitrid

Det gör vi säkert!
 
nix, eller i vart fall inte vad jag vet. Det är mest reklamorienterat riktat mot vad de tror är kapitalstarka konsumenter - min princip är ju dock att göra av med pengarna innan de tar slut...:D det driver min bättre hälft till vansinne ibland, men vi har hittat en fungerande kompromiss, allt mitt är hennes, och allt hennes är hennes ;)
 
Toppen