Senaste nytt

SAS After Work, 12 september i Stockholm

Zissou

Medlem
Jag kommer inte kunna gå själv men blev inbjuden till en AW med SAS 12 september.

YOU’RE INVITED TO AN EVENING WITH SAS
Hi,

We’re pleased to invite you and a guest to this year’s SAS After Work – Travelers Only event that will take place on 12 September in Stockholm.

This is a unique opportunity for you as one of our most valued members to meet President & CEO Rickard Gustafson and SVP Thomas Engelhart, Scandinavian Loyalty & Ventures and get the latest news and updates. In addition, you’ll have the opportunity to meet other members of the SAS team and some of our partners.

This year, you can submit questions to SAS in advance so share the question you would like answered here. We will answer the highest-rated questions during the evening. Remember to submit your question by 2 September.

Date: 12 September
Time: 18:00-21:00
Place: SAS’ Head Office, Frösundaviks Allé 1, Solna, Stockholm
Cost: 1 500 EuroBonus points per person

Program
18:00 Mingle with finger food and drinks
- News & updates from Rickard Gustafson and Thomas Engelhart
21:00 Evening ends

--

Någon som ska gå?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
I skrivande stund 67 platser kvar, går inte åt riktigt lika fort som förra året, men lär vara borta inom 30-60 minuter.
 

M.K

Medlem
Någon som kan boka med Mig som gäst? Jag bokade faktiskt en Diamond MR till UK igår som ger 9k eb. Jag hinner dock aldrig få statusen innan dessa är slut! Jag är garanterat i Stockholm den veckan.
 
Hur kan man från SAS sida boka ett sånt event så att det krockar med älgjakten.

Typiskt, jag hade gärna gått om jag nu inte skulle vara i skogen.
 
  • Gilla
Reactions: JNH
Toppen