Senaste nytt

[Reserapport] Johan på Asienutflykt

Tackar för grym rapport och trevlig läsning. Blev ju en alldeles utmärkt sådan och många bra bilder! SQ Suites är ju bara något man måste testa och precis som du säger, känslan om man är 2 personer verkar ju vara riktigt bra. Var intressant att se bilderna från den vinkeln när väggen var uppe respektive nere för bara den känslan man får på bilderna var ju att det kändes gigantiskt mycket större med väggen nere. Hoppas verkligen de blir ändring i framtiden så man kan få till en sådan på en lång resa så att man verkligen hinner njuta :)
 
"Hon insisterar att hon måste ta en massa foton på mig och en video på när jag snurrar runt med stolen och håller i champagneflaskan"

Sånt skit händer inte på Lufthansa!!!
Underbar rapport, jag gillar din stil skarpt trots att jag bara kunde se en enda bild o_O
Påminner mig när en flygvärdinna på Etihad kom in i min "apartment" på A380 och bad mig lägga mig ner i sängen för hon ville ta bilder (med min telefon). Sen satte hon sig i sätet bredvid och börja snacka med mig :D

@Johans00 synd att inte alla bilder syns men låter som resan gick bra där efter HKG :)
 

Johans00

Medlem
Påminner mig när en flygvärdinna på Etihad kom in i min "apartment" på A380 och bad mig lägga mig ner i sängen för hon ville ta bilder (med min telefon). Sen satte hon sig i sätet bredvid och börja snacka med mig :D

@Johans00 synd att inte alla bilder syns men låter som resan gick bra där efter HKG :)
Konstigt att inte alla bilder syns, @JohnnyWilde skrev också att han hade problem. För mig syns alla.

Din resa såg ju inte så pjåkig ut heller efter HKG, sjukt avis på Hello Kitty flighten :D
Du och @Viking75 ska också ha ett stort tack för finchampagnen ni bjöd på på Conrad!
 
Toppen