Senaste nytt

Recension utav 8 lounger på Bangkok flygplats (Star Alliance och Priority Pass)

Utmärkta recensioner. Kan bara hålla med: EVA-loungen är min solklara favorit i BKK. Vid senaste resan (slutet av oktober) testade jag först, för omväxlings skull, en av Thai-loungerna i C men stannade inte särskilt länge. Luftkonditioneringen måste ha varit trasig för det var ett högt surrande som var rätt störande och la en rätt deppig feeling över hela stället.

Enda baksidan jag upplevt med EVA är att mina flyg alltid går från C, så får promenera över hela flygplatsen när det är dags för boarding.
 

pep

Medlem
Jeg er blevet træt af Thai loungerne (har dog ikke prøvet deres 1st class!) og CIP Louis Tavern der alle ligner hinanden og har et lidt kedeligt udvalg. Oman og Eva mangler jeg også. Men jeg har været i næsten alle Thai og CIP loungerne. Synes bedst om Cathay Pacific loungen selv om den er beskeden. Det skyldes personalet der kører vældig godt som team. God udsigt og bar. Og de har 3 champagner (1 "rigtig" og 2 australske). God underlægningsmusik og minimalistisk, men velvalgt, udbud af mad.
 

Naga

Medlem
Sitter i SQ nu och vidhåller sedan tidigare att där är roligaste mat och dricka,
EVA är väl inget speciellt i utbud, mest en ultramodern miljö.
SQ öppnar snart en nybyggd lounge.
 

Joakim

Medlem
IMG_5506.JPG
Vill minnas att dom sa i slutet av mars. Skulle ligga vid D7.
 
Toppen