Senaste nytt

Ranka Köpenhamns Lounger

Kan meddela att Aviator lounge återigen har delats upp i två olika lounger och vill man komma in i den finare delen med Priority Pass så får man betala en summa pengar (60 DKK om jag inte minns fel).

Märkte det i höstas. I den delen är det i alla fall lite bättre än i den vanliga där de känns som kaos. Dock vet jag ju inte om det är värt att casha för att komma in. Vid ett tillfälle ville de som sagt ha betalt, en kväll gick jag bara in där, kanske var de fel o de missade mig o att de blivit mer uppstyrt nu för jag var nog där precis när den delen blivit separat igen. Maten var i alla fall lite mer ätbar och spriten lite bättre och sittplatserna vid stora glasväggen har ju också blivit bättre. Men överlag är det ju ingen lounge man springer till utan mer i brist på annat. Hur var den när du varit där?
 
De var ju lite irriterande att inte Lounge Key har fått Atelier, inte ännu i alla fall, var det bara i dagarna den dök upp för PP eller när kom den där? såg dock att Lounge Key nu i alla fall fått Aspire då den inte funnits tidigare.

Update: Lounge Key verkar bara fått Aspire i appen men inte på hemsida osv. nån som kör Lounge Key o kan bekräfta om det funkar?
 
Last edited:

micke99

Medlem
De var ju lite irriterande att inte Lounge Key har fått Atelier, inte ännu i alla fall, var det bara i dagarna den dök upp för PP eller när kom den där? såg dock att Lounge Key nu i alla fall fått Aspire då den inte funnits tidigare.

Update: Lounge Key verkar bara fått Aspire i appen men inte på hemsida osv. nån som kör Lounge Key o kan bekräfta om det funkar?

För ca en vecka sedan såg jag ej Atelier men igår fanns den när jag kollade på pp.
 
Så var det förr, men senaste gångerna har det enbart funnits fernet och gammeldansk, vilket jag förstod av personalen var standard numera. Mer intresserad av drink/grogg istället för snaps. Därav frågan
Här har du en dagsfärsk rapport om spritutbudet (exklusive öl):
Aviator: Rött vin, vitt vin och Baileys (mitt foto blev suddigt)

Aspire:
20190208_125256.jpg

20190208_125259.jpg


Atelier:
20190208_125558.jpg


Alltså, om du vill grogga så ska du absolut undvika Aviator.
 
Blev test av Atelier nu. Jämfört med de andra PP loungerna så måste man ju säga att matmässigt så leder de lätt ligan. Med det inte sagt att det är något att hoppa jätte högt för men helt klart äter man sig mätt vilket man knappt kan i övriga i terminal 2. Hoppas verkligen att de inte ändrar koncept. Enda nackdelen är väl att de blir sjukt många småburkar för att äta en måltid.

df54b1c4f8613159c295c762151ff22a.jpg
404c948d32e7c50c4d7ce390e2055bef.jpg
4216d468236b88d47bdf9c1a8e4472a2.jpg
 
Toppen