Senaste nytt

Ranka Köpenhamns Lounger

Kan meddela att Aviator lounge återigen har delats upp i två olika lounger och vill man komma in i den finare delen med Priority Pass så får man betala en summa pengar (60 DKK om jag inte minns fel).
 

emj84

Medlem
Kan meddela att Aviator lounge återigen har delats upp i två olika lounger och vill man komma in i den finare delen med Priority Pass så får man betala en summa pengar (60 DKK om jag inte minns fel).
Om jag förstått det korrekt är Aviator samma som tidigare, medan "den finare" delen du syftar på, är det desamma som Atelier lounge och därmed gamla CPH lounge?
Att döma av hemsidorna kan man betala respektive 155 och 189 DKK för entré till endera.
Någon som kan säga något om innehållet rörande dryck och mat i dessa?
 
Om jag förstått det korrekt är Aviator samma som tidigare, medan "den finare" delen du syftar på, är det desamma som Atelier lounge och därmed gamla CPH lounge?
Nej, Atelier lounge är en helt annan lounge. De har kört lite olika upplägg, först kunde man inte alls komma in i CPH Apartment-delen med Priority Pass, sedan infördes att man kunde uppgradera med cash till CPH Apartments-delen, sedan slogs de båda loungerna samman så att man kom in gratis i båda delarna med Priority Pass och nu återigen kan man uppgradera med cash till CPH Apartments (jag är dock inte säker på att den fortfarande heter Apartments).
 
Toppen