Senaste nytt

Problem med min profil - lägger till förfrågan om handikapprum

Maja

Medlem
Har upptäckt att alla mina tidigare bokningar har fått ett tillägg under Room preferences: Accessible

Ingenstans i min profil så har jag kryssat för att jag vill ha Accessible. Har nu chattat med Hiltons kundtjänst inte mindre än 5 gånger och de säger alla att nu har jag ändrat och uppdaterat din profil från vår ända och nu är problemet löst.

Icke, jag loggar idag in 8h senare efter att ha chattat senast med kundtjänst och gör en ny provbokning. Ser till att det ingenstans finns i kryssat att jag vill ha en alternativ rumskategori eller något annat. Ändå när jag sedan går in och kollar min bokning så nog tusan är tillägget om alternativ rumskategori så nog står det accessible där ändå.

Tips på vad jag göra? Hur får jag bort detta tillägg från min profil? Vem kontaktar jag?
 

Maja

Medlem
3CD7E250-E4C0-4656-9F57-6FBBBF161119.png

Inget kryss där som du kan se.
 
Toppen