Senaste nytt

Prisvärt boende Gdansk?

erixon

Medlem
Hej!

Tar tacksamt emot tips på prisvärda boenden i Gdansk, ska dit en weeken i vinter. Aldrig varit där tidigare men nära gamla stan verkar det som om man ska bo..? :)

tack
 

VictorB

Medlem
Har varit i Gdansk tre gånger det senaste året och alltid bott på Ibis som är relativt nybyggt. Inget lyxigt men bra läge och standard för det man betalar. Vill du ha mer lyx och bo lite mer centralat är det väl Hilton eller Radisson som gäller.
 

jerixon

Medlem
Från en Erixon till en annan Erixon kan jag rekommendera Hilton Gdansk som ofta går att få under 1000kr/ natten beroende på säsong.
Själv ska jag dit o November och bokade Radisson Gdansk som kostade 750kr rummet avbokningsbart eller 650 pre paid.
Har även bott på Novotel Gdansk som var bra och oftast går att få riktigt billigt :)

Gärna under 1000kr/natten och kan tilläga att vi är 2 vuxna o 2 barn

Tack för tipset, ska kika på det
 

Elias

Medlem
Från en Erixon till en annan Erixon kan jag rekommendera Hilton Gdansk som ofta går att få under 1000kr/ natten beroende på säsong.
Själv ska jag dit o November och bokade Radisson Gdansk som kostade 750kr rummet avbokningsbart eller 650 pre paid.
Har även bott på Novotel Gdansk som var bra och oftast går att få riktigt billigt :)
Kan även jag rekommendera Hilton, alltid varit nöjd när jag bott där ett flertal gånger.
 
Toppen