Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

gjohansson

Medlem
Går det inte att använda poäng mera för att uppgadera? Kollar på SAS hemsida men ser endast uppgradering mot betalning
Någon som kan ge mig info om hur många platser det finns kvar i Plus/Business på SK909 den 19:e Jan och SK910 den 23:e Jan?
Då är du inte inloggad eller så har inte systemet fattat att du är inloggad.
 
Rätt säker på att bara jag fick mail när jag körde plusgrade med fästmön i somras. Vet dock inte om det står något på bokningen ifall man loggar in på SAS. Rimligen kommer personen också se det ifall do själva tänker att plusgrade vore en bra idé och loggar in på plusgrade för att se vad det skulle kosta att buda.
Ja jo sant, om de loggar in och kollar så ser de väl.
Det jag tänkte på här var om jag inte själv var med på samma bokningsnummer, dvs om de får meddelande om att jag begärt uppgradering.
 

Canadien

Medlem
Resan visas inte på hemsidan när jag loggar in men den finns med i min SAS app. Jag får endast uppgradera med cash när jag väljer att testa det.
Be supporten lägga in ditt EB-nummer ordentligt, och ta bort alla andra EBnummer om det är fler resenärer. Plusgrade hugger på det första numret den hittar i bokningen.
 

krasnyj

Medlem
Be supporten lägga in ditt EB-nummer ordentligt, och ta bort alla andra EBnummer om det är fler resenärer. Plusgrade hugger på det första numret den hittar i bokningen.

Tack för info Canadien. Ringde SAS och de såg att resebyrån lagt in mit EB nummer lite felaktigt. Korrigerat och nå kan jag äntligen buda.

Någon som vet vad det kostar i EB points att uppgradera till Plus respektive C från ekonomi på en Norden-Nordamerika flight om man gör det vis check-in?
 

Canadien

Medlem
Tack för info Canadien. Ringde SAS och de såg att resebyrån lagt in mit EB nummer lite felaktigt. Korrigerat och nå kan jag äntligen buda.

Någon som vet vad det kostar i EB points att uppgradera till Plus respektive C från ekonomi på en Norden-Nordamerika flight om man gör det vis check-in?
15 till Plus, 25k till upp till Business. 40k totalt.
 
Toppen