Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

palmen

Moderator
Jeg funderar på en Los Angeles-resa i November, kolla på Los Angeles Kings-Calgary Flames 5nov. Planen var så att köpa Plus Saver och buda på Business. Men minbud på över €400 låter mycket
Nu vet jag inte vad plus på dina datum kostar men under kampanj har det funnits under 6000 kronor i plus. Lägg på 800€ för plusgrade så har du potentiellt Business för ca 13000 vilket får anses väldigt billigt. Det är ingen välgörenhet tyvärr så kostnaden ser jag nog som befogad även om det var trevligt när priserna startade på 2000 kronor för plus till business.
 

Pitschka

Ny medlem
Eller så är det som @Agö tror: Systemet känner av att det är jag som bokar, vet att jag redan bokat uppgraderingar förut och gör det dyrare. Precis som med Optiontown.

Jag avvaktar hursomhelst ett tag och ser om nåt händer.


Har kanske tidigare tagits upp i tråden, men är det någon återkommande budgivare som nollställer sin historik/kakor samt använder dolt nummer?
 

WTP

Medlem
Har en resa i PLUS till Hong Kong i oktober, kollade precis och minimibud var €405 respektive €410. Man kan ju hoppas att de sjunker ju närmre avgång man kommer eller har SAS ändrat priserna generellt?

Samma här!
Har en resa i Plus till Tokyo och har kollat för ett tag sedan och minimibudet var 2000kr och nu är 3800.
Känns saftigt! Tyvärr tror jag inte att SAS ändrar priset :(
 

Kimmen00

Medlem
Samma här!
Har en resa i Plus till Tokyo och har kollat för ett tag sedan och minimibudet var 2000kr och nu är 3800.
Känns saftigt! Tyvärr tror jag inte att SAS ändrar priset :(

Same here.. Både till Hong Kong i okt samt till Chicago i september är det 3800 minimibud till business. Känns saftigt.
 
Toppen