Senaste nytt

Planering för first first (bröllopsresa) 2019/2020

Det gick åt fort fört idag var det mycket färre biljetter (tre kvar när jag sökte innan lunch, igår stod det inget liknande) så jag har nu bokat om så vi undviker Kina. Kostade 322kr (varav 22kr skatt, resten avgift) för vår resa är utanför ombokningsfönstret pga Corona men jag kan leva med 300kr mot att sova gott om nätterna!

nu återstår då att a) lösa att vi kan justera ledighet med jobb eftersom vi nu åker en dag tidigare (lyckligtvis har vi bra arbetsgivare och kollegor så det ska nog lösa sig) och att försöka uppgradera till first två veckor innan avfärd. Men nu känns det betydligt lugnare igen! Tack för snabb hjälp igår!
 
Nu har då ringandet för first-jakt börjat. Har spanat på awardfares (vet att det inte alltid stämmer med vad Tallinn ser men det är ju en indikation tänker jag) och där ser ut som att first just nu släpps väldigt sent, ofta två dagar eller dagen innan avgång.

På seat chart finns fyra lediga platser så jag har hopp, men det verkar bli en daglig ritual att ringa nu, så får vi se om det går vägen.
 
Toppen