Senaste nytt

Ombokad till annan flight av Norwegian - vad gäller?

i013145

Medlem
Jag har blivit ombokad till annat bolag av norsken, även om det satt långt inne. Det är inte fullständigt omöjligt.
Jag försökte verkligen blir ombokad till annat bolag men de tvärvägrade och hänvisade till deras kundavdelning för klagomål... orkade inte så jag bad dem boka av flyget och så bokade jag returresan med annat bolag. Sista gången jag chansar och bokar Norwegian.
 

HCas

Medlem
Vilket bolag blev du ombokat till?

Den gången var det SAS + Croatian (Stockholm-Köpenhamn-Zagreb)

Jag försökte verkligen blir ombokad till annat bolag men de tvärvägrade och hänvisade till deras kundavdelning för klagomål... orkade inte så jag bad dem boka av flyget och så bokade jag returresan med annat bolag. Sista gången jag chansar och bokar Norwegian.

Jo, det var så för mig med till en början, men efter lite agentroulette gick de med på det. Kan ha haft att göra med att resan var bokad genom jobbet i o f s.
 
Spännande. Jag hade också en flight med Norwegian till Palma i september som de bokade om till ett senare flyg utan att notifiera mig. Hade en kreditering på kortet, och efter lite efterforskning gick jag in på kontot och såg att det var ombokat. Fick en avbokning utan krångel (blev så sent att det lika gärna gick att ställa resan).
 

McFace

Medlem
Jag fick nyligen en morgon-flight till Berlin i oktober ombokad till kvällen innan med en luddig hänvisning till schemaändringar. Tvärnej till att betala för resulterande extra övernattning. Det känns inte helt seriöst. Dock informerad i god tid innan vilket alltid är något, antar jag.
 
Toppen