Senaste nytt

Nytt Nordic Choice-hotell ska byggas på Arlanda

Xilan

Medlem
Stordalen vann striden om Arlanda

Ett nytt hotell ska byggas på Arlanda. Jag antar att det är alldeles intill Clarion i det som ska kallas Office One.
Hade personligen hoppats på ett Hilton. Men men. Det kommer säkerligen byggas ytterligare hotell på Arlanda så jag får fortsätta hoppas.
 

agehall

Medlem
WTF? Det låter ju helt vansinnigt att ha två choice-hotell bredvid varandra. Undrar vilka andrA som lämnat in bud egentligen...
 

Morgan

Medlem
WTF? Det låter ju helt vansinnigt att ha två choice-hotell bredvid varandra. Undrar vilka andrA som lämnat in bud egentligen...
På vilket sätt är det vansinne att Sveriges största flygplats har ett hotell med Nordic Choice premiumbrand och ett med budgetbrand?

Givet att det är Radisson och Clarion på Arlanda idag så är det i min värld fullt logiskt med ett Comfort (eller Scandic) som alternativ.
 

konsumtion

Medlem
De vill ja ett erbjudande för familjer och ensamresande. Det som finns nu är väl i en högre prisklass. Så detta kan nog bli bra för Arlanda i slutändan.

Jobbigt att skriva på tfn, det man skriver ändras hela tiden. Det jag försökte skriva var att de vill ju ha ett erbjudande för familjer......
 
Last edited by a moderator:
Toppen