Palazzi
Medlem
Sipprat ut lite info!
Verkar som om liveryn blir speciell: Grundfärgen blir samma sandfärgade variant som Etihad, italienska flaggan på stjärtfenan....men med raka linjer istället för böjda (mycket skarpare färger också).
Alitalia kommer får AL i flaggans färger o Italia i grått med samma font som Etihad själva.
Interiören blir grått läder från poltrona frau o ljusa träslag.
Y+ försvinner o man kommer vässa business för att snarare närma sig första klass. Detta för att Etihad vill att Italien ska agera knutpunkt mot Sydamerika, och att Etihads kunder ska nöja sig med kvaliteten.
Vad som händer på kortlinjen återstår att se. Vissa hävdar att man komma införa dedikerade businesssäten likt Air Serbia, men andra (inkl mig) tvivlar då landet har en av världens högsta koncentrationer av lågprisflyg.
Verkar som om liveryn blir speciell: Grundfärgen blir samma sandfärgade variant som Etihad, italienska flaggan på stjärtfenan....men med raka linjer istället för böjda (mycket skarpare färger också).
Alitalia kommer får AL i flaggans färger o Italia i grått med samma font som Etihad själva.
Interiören blir grått läder från poltrona frau o ljusa träslag.
Y+ försvinner o man kommer vässa business för att snarare närma sig första klass. Detta för att Etihad vill att Italien ska agera knutpunkt mot Sydamerika, och att Etihads kunder ska nöja sig med kvaliteten.
Vad som händer på kortlinjen återstår att se. Vissa hävdar att man komma införa dedikerade businesssäten likt Air Serbia, men andra (inkl mig) tvivlar då landet har en av världens högsta koncentrationer av lågprisflyg.