Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

Benz

Medlem
Ser även detta i utskicket:

”Plus, as a Privilege Club member, you will also earn 2x Qmiles across all cabins or 3x Qmiles for bookings at [URL]http://qatarairways.com/.[/URL] Simply register at least 24 hours prior to travel and we will automatically credit your account once you have flown.”
 

Homer

Medlem
Ja, jag har turen att 50% mina uppdragsgivare har sin budget i USD så jag får betalt i SEK men baserat på USD Så jag klagar inte... just nu.



Emirates var väl också rätt så aggressiva vid uppstart? Men mer konkurrens skulle inte skada. Men som allt annat som är fel är väl detta också flygskattseffekten


BA:s "reor" från Sverige har ju också varit dåliga i flera år, det rear nästan inte alls Club World numera


Det pågår tydligen en "rea" nu förresten som de påstår även omfattar business:

Selling period: 07 January – 30 January 2020
Longhaul flights
This promotion applies to return World Traveller, World Traveller Plus and Club World tickets booked during the booking period
for selected travel routes and for selected travel periods, as follows;


Sale | Offers | British Airways
 
Last edited:

igelkotten

Medlem
BA:s "reor" har ju också varit dåliga i flera år, det rear nästan inte alls Club World numera


Det pågår tydligen en "rea" nu förresten som de påstår även omfattar business:

Selling period: 07 January – 30 January 2020
Longhaul flights
This promotion applies to return World Traveller, World Traveller Plus and Club World tickets booked during the booking period
for selected travel routes and for selected travel periods, as follows;


Sale | Offers | British Airways

Jag kikade igår på Boston i mars. Hemresan BOS-LHR låg på £600 i CW, och ca £250 på utresan i WT+. Hemresan kändes rätt billig. Flygs med 747 vissa avgångar.
 

A87

Medlem
Ni som vågar resa med Qatar kanske vill använda denna rabattkod!? Varsågoda!
 

Attachments

  • Screenshot_20200112_143121_com.flexpay.mobileapp.flexpay_ab.jpg
    Screenshot_20200112_143121_com.flexpay.mobileapp.flexpay_ab.jpg
    32,4 KB · Visningar: 358
Toppen