Senaste nytt

Ny Promo: Make every stay count - maj-aug 2019

FF#1

Medlem
testade igen nu fick jag upp
We appreciate your loyalty. Please see IHG® Rewards Club offers available now.
inget mail, Undrar vad jag har för fel då alla andra verkar kunna regga sig?


Har bokningar på g nu nästa vecka så det skulle sitta fint med kampanj

undrar om det här är ett straff för att jag inte har bott hos dem under förra kampanjen.... :)
 

Kris

Medlem
Nu kan även jag se min och kan ju helt klart se att detta är möjligt att uppfylla och få över 100k poäng för det.
Frågan är om jag har möjlighet att få till 2 weekends utan att göra "extraresor"

18,000 Discover Our Brands
Stay at 5 brands and get 18,000 bonus points.

4,800 Saturday Stays Bonus
Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 4,800 bonus points.

16,800 Stay at 6 IHG® Hotels
Stay at 6 IHG® hotel(s) and earn 16,800 bonus points.

7,200 Earn More, Faster
Earn 7,200 bonus points when you book 3 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

4,000 Corporate Account Bonus
Stay 5 time(s) using your corporate rate and earn 4,000 bonus points. Stays booked through your corporate portal count toward the promotion.

50,800 Your Achievement Bonus
Complete 5 of the 5 offers and earn (an additional) 50,800 bonus points.
LOL! 100k är ju nice. Är fortfarande lite bitter för min modesta 40k double points :cool: Hade du mycket bokat redan innan sign up för kampanjen? Jag hade en hel del bokat. Vore intressant att förstå hur deras algoritm funkar för att generera i inkrementell biz....
 

palmen

Moderator
LOL! 100k är ju nice. Är fortfarande lite bitter för min modesta 40k double points :cool: Hade du mycket bokat redan innan sign up för kampanjen? Jag hade en hel del bokat. Vore intressant att förstå hur deras algoritm funkar för att generera i inkrementell biz....
Jo jag har typ 10 stays bokade, men jag har hoppat dessa kampanjer nu i ett år då de varit totalt orimliga.
Jag får ju fortfarande att man ska boka bonus poäng trots att jag slutade med sådana bokningar för över 2 år sedan.
 

DanielKif

Medlem
Jo jag har typ 10 stays bokade, men jag har hoppat dessa kampanjer nu i ett år då de varit totalt orimliga.
Jag får ju fortfarande att man ska boka bonus poäng trots att jag slutade med sådana bokningar för över 2 år sedan.
100k är najs. Är inte riktigt nöjd med mina 27k som jag max kan dra in.
Tror jag skippar de 9 nätterna jag måste lägga där.
 

Homer

Medlem
Jo jag har typ 10 stays bokade, men jag har hoppat dessa kampanjer nu i ett år då de varit totalt orimliga.
Jag får ju fortfarande att man ska boka bonus poäng trots att jag slutade med sådana bokningar för över 2 år sedan.

Finns fö en kampanj för bonuspoängbokningar


Earn 50% more bonus points* at new and featured IHG hotels
To qualify to receive the 50% bonus points, you must book with bonus points added to your rate
with a Bonus Point Package by June 30, 2019 and stay before July 31, 2019.

https://www.ihg.com/content/us/en/deals/hotel-offers/nhop?PID=7304739
 

Martin Gren

Medlem
Brukar points+cash bokningar räknas mot ”målen” i de här kampanjerna eller är det bara rena ”cashbokningar”?
 

Homer

Medlem
Brukar points+cash bokningar räknas mot ”målen” i de här kampanjerna eller är det bara rena ”cashbokningar”?


Bara om du har en sådan uppgift, t.ex. Book 1 stay(s) using Points & Cash and earn 4,500 bonus Points

Det lustiga med det var att jag fick poängen omedelbart när jag gjort bokningen. behövde inte ens bo på hotellet.
 

Kris

Medlem
Där satt den. Trist men funktionellt...
Screenshot_20190611_162722_com.google.android.gm.png
 
Toppen