Senaste nytt

Ny Promo: Make every stay count - maj-aug 2019

palmen

Moderator
Jag fick detta medd


Oh, no! Based on your current earning preference, you aren't eligible for this offer


Men samtidigt en bekräftelse via epost på att jag var registrerad
Får samma, någon klarhet i vad det innebär? Jag har inte valt någon earning preference mig veterligen?

Har även fått mailet. Har massor av bokningar nu som potentiellt kan hamna på ihg.
 

Thornado

Medlem
Jag får också det felmeddelandet (och precis som @Homer så fick jag mail om att jag var registrerad). Om jag sen går in och tittar på mina kampanjer när jag är inloggad hos IHG så kan jag se "Make every stay count" som en aktiv kampanj, men när jag klickar på den för att se vilka moment den innehåller så kommer jag bara till en tom sida.
 

TigerMoth

Medlem
Jag får också det felmeddelandet (och precis som @Homer så fick jag mail om att jag var registrerad). Om jag sen går in och tittar på mina kampanjer när jag är inloggad hos IHG så kan jag se "Make every stay count" som en aktiv kampanj, men när jag klickar på den för att se vilka moment den innehåller så kommer jag bara till en tom sida.
Samma här
 

DanielKif

Medlem
Jag får också det felmeddelandet (och precis som @Homer så fick jag mail om att jag var registrerad). Om jag sen går in och tittar på mina kampanjer när jag är inloggad hos IHG så kan jag se "Make every stay count" som en aktiv kampanj, men när jag klickar på den för att se vilka moment den innehåller så kommer jag bara till en tom sida.
+1
 

DanielKif

Medlem
För mig med. Fick dessa:
6c70d11a7dc8525cb530acf40ae54d6e.jpg
 

palmen

Moderator
Nu kan även jag se min och kan ju helt klart se att detta är möjligt att uppfylla och få över 100k poäng för det.
Frågan är om jag har möjlighet att få till 2 weekends utan att göra "extraresor"

18,000 Discover Our Brands
Stay at 5 brands and get 18,000 bonus points.

4,800 Saturday Stays Bonus
Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 4,800 bonus points.

16,800 Stay at 6 IHG® Hotels
Stay at 6 IHG® hotel(s) and earn 16,800 bonus points.

7,200 Earn More, Faster
Earn 7,200 bonus points when you book 3 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.

4,000 Corporate Account Bonus
Stay 5 time(s) using your corporate rate and earn 4,000 bonus points. Stays booked through your corporate portal count toward the promotion.

50,800 Your Achievement Bonus
Complete 5 of the 5 offers and earn (an additional) 50,800 bonus points.
 
Toppen