Senaste nytt

Ny flyglinje Karlstad-Frankfurt

Valley

Medlem
Blir bättre och bättre.
Hoppas jag snart får anledning att ta en liten tur. Om inte annat så kan man väl planera in en Oktoberfest :eek:
 

Valley

Medlem
Ser ut som om morgonavgången från KSD kommer börja i slutet av Sept. Får upp en 07.10-avgång, för första gången, den 23 Sept. när jag bokar via BMI's hemsida.

Och så hittade jag en morgonavgång från FRA också. 09.40 ser den ut att gå därifrån. Den verkar börja lite tidigare.

Ser hoppfullt ut att få använda linjen några gånger under hösten/vintern :p
 

Valley

Medlem
@Valley eller någon annan, vet man något om hur väl den här linjen har linjen har startat, sett till bokningsläge?

Sista information jag fick så var det acceptabel beläggning till KSD men "sämre/(dålig)" till FRA. Men man säger att det är helt i linje med vad man räknat med.
Speciellt som det varit sommar och ledigt.

Första turerna med morgonavgång började den 19:e Aug. Då tror jag själv att det kommer vända. Med lite tur i min jobbplanering kan det bli en premiärtur i början av Okt.
 

fmansson

Medlem
Bokade just en genomgående biljett på lufthansa.se KSD-FRA-LIS t&r i slutet av januari för 2070 kr. Bra pris från en liten flygplats får man säga.

Jag vet ju att bmi inte är *A, men kommer jag ha tillgång till lounge i FRA på hemvägen, då mitt flightnummer är LH5314? Jag är EBD och A3G.
 

Jacob

Medlem
Bokade just en genomgående biljett på lufthansa.se KSD-FRA-LIS t&r i slutet av januari för 2070 kr. Bra pris från en liten flygplats får man säga.

Jag vet ju att bmi inte är *A, men kommer jag ha tillgång till lounge i FRA på hemvägen, då mitt flightnummer är LH5314? Jag är EBD och A3G.
Skulle gissa på att så inte är fallet men du kan ju alltid testa. Mer info om lounger:
Airport information | bmi regional
 
Toppen