Senaste nytt

Ny bagagetag?

Jonas H

Medlem
När jag besökte Oslo-loungen i fredags så låg där en typ av bagagetaggar som jag inte kan komma ihåg att jag sett förut.
image.jpeg
Är det något nytt eller är det jag som är imbecill?

De skiljer sig i alla fall positivt från engångs-taggarna man får som EB*; lite mindre, "dubbla" samt med rem i stället för gummisnodd.
 
Last edited:

mha321

Medlem
Påminner om de som de hade för eb förr i tiden väl?

Jag tar gärna en sådan i Diamond-utförande :) hoppas de kommer där också. Sannolikheten att de håller är ju rejält mycket bättre än de nuvarande.
 

Jonas H

Medlem
Vilka godsaker ni hittar. Hittar bara våtservetter när jag är i loungen. :(
Våtservetterna är ju rätt bra. Annars är det väl inte så mycket annat som jag hittat, låt se; redan uppäten jubileumstårta, tablettaskar och... Ja, det var väl det. BC-taggarna räknas väl knappast.
 

Hachans

Medlem
Våtservetterna är ju rätt bra. Annars är det väl inte så mycket annat som jag hittat, låt se; redan uppäten jubileumstårta, tablettaskar och... Ja, det var väl det. BC-taggarna räknas väl knappast.

Jag har inte lyckats få tag i någon BC-tagg heller! :(

Men jo, våtservetterna är bra. Brukar ta med mig ett par, bra att ha på planet. Och har räddat mig någon gång när jag blev nerbajsad, inte bara en gång, utan två gånger samma dag av synnerligen pricksäkra fiskmåsar eller duvor i London...
 
Toppen