Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Brandten

Medlem
Hade du separat inloggning för korten då?
Nej alla kort låg under samma inlogg och jag kunde klicka på varje kort för att se fakturan innan de kom separat på posten. Ändrade sedan till efaktura och även där kom det som separata poster.

Hade då ett Platinum kort med tillhörande Premium och ett separat Elite. Till Platinum och Premium hade jag även AC + extra kort och dessa kommer jag inte ihåg om de kom separat eller om man bara såg som eget fält på fakturan.
 
Nej alla kort låg under samma inlogg och jag kunde klicka på varje kort för att se fakturan innan de kom separat på posten. Ändrade sedan till efaktura och även där kom det som separata poster.

Hade då ett Platinum kort med tillhörande Premium och ett separat Elite. Till Platinum och Premium hade jag även AC + extra kort och dessa kommer jag inte ihåg om de kom separat eller om man bara såg som eget fält på fakturan.
Så här ser det ut för mig:

image.png

Premiums huvudkort länkar till elites huvudkort. Och där är spenden sammanslagen vad jag förstår. Eller möjligtvis bara för Elite-kortet.
 
Tog en dryg månad. Dunkade in pengar till skatteverket och studion har alltid sina kostnader, så det gick hyfsat snabbt. Om man får en andra voucher är däremot mer tveksamt.
 

Pingus

Medlem
Datteren min hadde årsforfall på studieavgift i London 20. Januar, CT voucher med én transaksjon... (Ja, studiestedet hennes ER dyrt).
 

Ozz

Medlem
Fick mitt Elitekort den 9 juni och min första voucher ramlade in igår, dagen innan min andra faktura från Amex kom. Nu skall man bara få ihop tillräckligt med poäng för att kunna utnyttja den till nåt kul också. Med 4 longhaul planerade de närmsta halvåret kommer det nog inte bli några problem vare sig för tillräckligt med poäng eller voucher nr 2 i år :)
 

Andreas.Net

Medlem
Fick min voucher på Premiumkortet nu för några veckor sedan, har nu ansökt om ett Elitekort och satsar på att få minst en voucher till i år, håller på att renovera hemma så med lite kreativitet så bör det lyckas.
Hela familjen longhaul i business nästa år är målet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen