Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2020?

När når du gränsen?

  • Januari

    Votes: 5 2,6%
  • Februari

    Votes: 6 3,1%
  • Mars

    Votes: 10 5,2%
  • April

    Votes: 17 8,8%
  • Maj

    Votes: 17 8,8%
  • Juni

    Votes: 26 13,5%
  • Juli

    Votes: 17 8,8%
  • Augusti

    Votes: 12 6,2%
  • September

    Votes: 11 5,7%
  • Oktober

    Votes: 13 6,7%
  • November

    Votes: 16 8,3%
  • December

    Votes: 20 10,4%
  • Inte alls

    Votes: 18 9,3%
  • För fort

    Votes: 5 2,6%

  • Total voters
    193

Buffy

Medlem
Borde klara April eller Maj då jag speedat upp tempot. Halvvägs nu. Förra året var första gången jag triggade två vouchers.
 
Fråga: Jag har ett premium och bör komma upp i 150k under hösten. Har en inkommande faktura på 200 som jag tänkte ta med billhop. Bör jag uppgradera till elite för att lösa 2x 2-4-1 eller skall jag värva min partner (har extrakort knutet till mitt nu) till ett premium och på så sätt erhålla 2x 2-4-1?

input? :)
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Fråga: Jag har ett premium och bör komma upp i 150k under hösten. Har en inkommande faktura på 200 som jag tänkte ta med billhop. Bör jag uppgradera till elite för att lösa 2x 2-4-1 eller skall jag värva min partner (har extrakort knutet till mitt nu) till ett premium och på så sätt erhålla 2x 2-4-1?

input? :)
2-4-1 är personliga. Kanske med SAS familjekonto att det kan fungera. Annars kan du skaffa ett Elite också om du kan spendera totalt 450k så får du 3 Amex vouchrar
 
Partner innebär fru och ja vi har familjekonto hos eurobonus :)
Kan du nå totalt 450k spend o har nytta o poäng att nyttja 3 vouchers så är ju ett nytt elit att föredra. Annars värva frun till ett premium, tjäna lite poäng på värvningen, betala så mycket det går på fakturan på de nya kortet för att eventuellt få voucher direkt på nya kortet o ta resten på ditt så bör du vara bra bit på vägen även på det.
 
Toppen