När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Diskussion i 'Kreditkort' startet af Samosaguas, 5 Januar 2019.

1. LPC123

LPC123 Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Rullar på bra just nu. Kortet kom i Mars och första vouchern kom i April. Nu bara 12000kr kvar så tickar nr 2 in :)

PRJml2ENIpiC1e3L synes godt om dette.
  2. martin.agren

martin.agren Medlem

By:
    Umeå
    Land:
    Sverige Sverige
    Klarade flesta vouchern för cirka en månad sedan. Har befunnit mig utomlands hela tiden, så alldeles snart ska jag ansöka om ett Elite för att kunna få en till voucher.

3. Mikado

Mikado Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var orolig för om vi skulle klara gränsen för två vouchers under 2019. Men med lite för höga reskostnader (bröllopsresa gör man ju förhoppningsvis bara en gång i livet :p) fick vi voucher nummer två för ett par veckor sedan.

martin.agren synes godt om dette.
  4. martin.agren

martin.agren Medlem

By:
    Umeå
    Land:
    Sverige Sverige
    Själv har jag en badrumsrenovering och relativt mycket gratis via billhop kvar.

Mikado synes godt om dette.
  5. Taggen

Taggen Medlem

By:
    Stockholm
    Nja, se det som om att varje resa from. nu är bröllopsresa. Det gör vi iaf. :)

Berglund og Mikado synes godt om dette.
  6. Tveket

Tveket Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Min första via Elite i april, andra i augusti.
    Fruns första via Premium i juli.

Sen ska det "bara" fyllas på med lagom mängd poäng oxå

7. Bankiren

Bankiren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en större faktura att betala nu, och efter den trillar voucher 2 in. :)

8. Fredde18

Fredde18 Medlem

By:
    Norrköping
    Land:
    Sverige Sverige
    3 dosor snus och ett paket tuggummi knuffade mig över gränsen till mitt livs första 2-4-1! Haft kortet sedan juli så målet var såklart att få in den före årsskiftet.
    Med drygt 150k poäng på EuroBonus-kontot återstår nu ”bara” att lära sig award-djungeln. :p

Dbodenfo, jumbooze, Frisk78 og 12 andre synes godt om dette.
  9. flygräddaren

flygräddaren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har nu handlat med ditt Kort till en summa av YYYYY kronor du behöver handla för ytterligare XXXXX kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån.

Är XXXXX inklusive eller exklusive aktuellt saldo? Trodde jag var i hamn i år igen men om förmånen uppdateras direkt och inte när månadens saldo betalas så får jag nog ligga i lite extra detta året.
    Har aldrig brytt mig då den rullat på automatiskt. Kan ifs kolla själv genom att gå och köpa en liter mjölk och se vad som händer; men det är ju kallt ute.

10. Abbs

Abbs Medlem

By:
    Singapore
    Land:
    Sverige Sverige
    Du ser ju senaste transaktionen på samma sida. Är en transaktion inte med där är den inte bokförd än och således inte med i XXXXX.

flygräddaren synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!