Senaste nytt

Miami i oktober med sas?

Evasch

Medlem
hej! Jag håller på att planera en resa i oktober till Miami, för att få ihop det bra med min Marriott club så skulle det vara bäst med utresa torsdag - måndag men det finns nästan bara tisdag-onsdag. är det någon som vet om det brukar bli förändringar?
 

Evasch

Medlem
Sorry, var lite otydlig, var så inne i min bonusflygsjakt. Det handlar alltså om bonusflyg, om det är någon som vet att det brukar ändra sig när det närmar sig
 

palmen

Moderator
Sorry, var lite otydlig, var så inne i min bonusflygsjakt. Det handlar alltså om bonusflyg, om det är någon som vet att det brukar ändra sig när det närmar sig
I så fall är du ca 9 månader sent ute, bonusresor släpps ca 330 dagar innan och ibland släpps det lite extra ca 120 dagar innan. Med 99% säkerhet kommer det inte släppas några fler bonusbiljetter med sas till Miami för resa i oktober.
 

Evasch

Medlem
Det skumma är att jag hittar inga bonusresor så långt fram i tiden, Till Miami finns det inga efter januari. Men då vet jag att det troligtvis inte är någon mening att vänta in ett till släpp
 

Xpressen

Medlem
Det skumma är att jag hittar inga bonusresor så långt fram i tiden, Till Miami finns det inga efter januari. Men då vet jag att det troligtvis inte är någon mening att vänta in ett till släpp

Den enkla förklaringen till det är väl att de som släpptes 330 dagar före är slut, samtidigt som det släpp som eventuellt kommer 120 dagar före ej är gjort ännu.
 

Jonas C

Medlem
Tillgång och efterfrågan. SAS släpper ogärna bonusplatser till attraktiva destinationer på attraktiva dagar. Cirka 1-3 veckor innan avresa brukar de dock släppa fler bonusplatser.
 
Toppen