Senaste nytt

Lufthansa myOffer - Lyckade uppgraderingar till Premium Economy

Snusmumrikken

Ny medlem
Har booket en reise OSL-FRA-YVR|SEA-FRA-OSL, som er booket i Premium Eco. PE-billettene var dyre de også, og C var utenfor vår rekkevidde denne gangen. Fruen har imidlertid aldri flydd 747 før, så jeg tenkte jeg skulle legge inn et bud eller fixed price oppgradering på SEA-FRA. Jeg får imidlertid ikke noe valg på denne strekning, kun oppgradering til C på OSL-FRA og FRA-OSL. Det er ikke så interessant.

Er dette noe det åpnes for nærmere avgang, eller er det rett og slett ikke mulig å oppgradere denne strekningen hverken ved bud eller fixed price?

Jeg flydde i fjor T/R Tokyo (HND) Ana på vei bort og LH på vei hjem.
På min original booking så var det mulig og oppgradere returen, men gjorde ikke det p.g.a returdato kom kanskje til og bli endret.

Da jeg skulle hjem så lå ikke den opsjonen inne som "MyOffer" jeg ringte da LH, og de kunne tilby med oppgradering til Premium Economy for ca 2500,-NOK inkludert gebyrer. Damen ringte opp 5min etter på og sa at de hadde kampanje så jeg fikk det for 1700,-
Så det kan være verdt og ta en telefon :)

Har du sjekket på om det er ledige seter i C når du reiser SEA-FRA? Kan jo hende det er fullt, viss det er fullt kan det jo hende de åpner opp senere viss det blir kanselleringer.
 

lMartin

Ny medlem
Har du sjekket på om det er ledige seter i C når du reiser SEA-FRA? Kan jo hende det er fullt, viss det er fullt kan det jo hende de åpner opp senere viss det blir kanselleringer.

Nå er jeg ikke helt stødig på LH sine bookingklasser, men ExpertFlyer sier J9 C9 D9 Z9 P9, så tilgjengelighet burde ikke være noe problem. Det skal sies at det er en stund til turen enda, så jeg drøyer litt, sjekker situasjonen og tar en telefon til Lufthansa.

Takk for info :)
 

Snusmumrikken

Ny medlem
Nå er jeg ikke helt stødig på LH sine bookingklasser, men ExpertFlyer sier J9 C9 D9 Z9 P9, så tilgjengelighet burde ikke være noe problem. Det skal sies at det er en stund til turen enda, så jeg drøyer litt, sjekker situasjonen og tar en telefon til Lufthansa.

Takk for info :)

Anbefaler Expert Flyer sin Seat Alerts App, den er genial for og se ledige seter.
Da får du opp kart, og ser også blokkerte seter. Fin viss man f.eks flyr økonomi og vil se hvor det er ledige rader.
 

ante888

Medlem
Provade att lägga 200 USD för sträckan Frankfurt - Panama, men fick nej via mail, ca 18h innan avfärd. Vill minnas att minsta möjliga bud var 175 USD, så jag låg lite över. Är EBG om det har betydelse.
 

ante888

Medlem
Provade att lägga 200 USD för sträckan Frankfurt - Panama, men fick nej via mail, ca 18h innan avfärd. Vill minnas att minsta möjliga bud var 175 USD, så jag låg lite över. Är EBG om det har betydelse.

Samma scenario på vägen hem, ca 18h innan hemresan Panama - Frankfurt fick jag nej på 200 USD.
 

Moltke

Medlem
Sträcka: PTY-FRA
Datum: 2017-07-02
Från kabinklass: Economy
Till kabinklass: Premium economy
Bud: $190
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 4 dagar
Gick uppgradering igenom: Ja, 42 timmar innan avgång.
 

squeezen

Medlem
Nån med (relativt färsk) erfarenhet av intra-eu upgrades? Funkar det också? Och vad kan budnivån tänkas ligga på?

CPH-FRA och FRA-MAN om det spelar nån roll.
 

Taggen

Medlem
Nån med (relativt färsk) erfarenhet av intra-eu upgrades? Funkar det också? Och vad kan budnivån tänkas ligga på?

CPH-FRA och FRA-MAN om det spelar nån roll.
Senast jag hade möjlighet i december tror jag FRA-ARN låg på 65€ men har också sett att det kryper upp mot 90€ ibland. Minimibud alltså.
 
Toppen