Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Robert flysas

Moderator
Irriterande det här.... Tycker man kan begära något bättre service faktiskt

Precis. Man har tackat ja till ett erbjudande som de drar ut på. Bör skett smidigare och snabbare. Amex slår nog ingen;)Blir rätt intressant att ringa på måndag. Nu får de snabba på utan att gå runt det hela tiden. Skriver så snart jag ringt.:)
 

ekf

Medlem
Jag vill minnas att de var bra sega på att betala ut välkomstpoängen när de lanserade kortet häromåret också, men de kom till slut inom rimlig tid.
Hade jag varit någon av er så hade jag lugnat ner mig tills på onsdag om en och en halv vecka, då den ordinarie poängöverföringen brukar synas på tisdag kväll/onsdag morgon ca en vecka efter månadsskifte.
 

Robert flysas

Moderator
Kom fram idag. Poängen kommer mellan den 10-15 december. De la till att det var bra jag skickade mailet för 2 v sedan då det hade hängt sig på nåt sätt.....Så då vet vi, 10-15, ring annars direkt om det nu var nåt fel.
 

Direktorn

Medlem
Har haft kortet ett år. Det fungerar jättebra att få in den löpande poängen. Starterbjudandepoängen kanske tar lite längre tid men det kommer säkert. Ett bra kort med tanke på deras mileserbjudanden tycker jag.
 

Robert flysas

Moderator
Har haft kortet ett år. Det fungerar jättebra att få in den löpande poängen. Starterbjudandepoängen kanske tar lite längre tid men det kommer säkert. Ett bra kort med tanke på deras mileserbjudanden tycker jag.

Ja, det känns som en bra komplettering till SAS korten, just att det fungerar bra med SAS från min flygplats Östersund och sen vidare ut i världen med Lufthansa group.
 
Toppen