Senaste nytt

Lufthansa första klass passagerare kan hyra en Porsche 911 i 3 timmar för 99 euro.

Det är lite blandad kompott på det där, ibland finns det, ibland inte. Bäst är att programmera in rutten i telefonens gps i förväg. De föreslagna rutterna finns någonstans på nätet.
Jag har rutterna från Lufthansas sida, och har lagt in rutt 4 i Googlemaps. Får dock den till exakt 150km, medan Lufthansa säger att den är runt 133km. Är det någon som har kört rutt 4 och vet hur lång den är? Jag har försökt hitta publika rutter i googlemaps men hittade ingenting.
 

karho

Medlem
Ni som gjort detta, hur har ni gjort med handbagaget?
Alltså, har ni fått direkt från arrival och hämtat upp bilen (och tagit med handbagaget i bilen vilket verkar lite opraktiskt?), eller har ni först gått till FCT och lämnat bagaget där, och sen gått och hämtat upp bilen?
 
Ni som gjort detta, hur har ni gjort med handbagaget?
Alltså, har ni fått direkt från arrival och hämtat upp bilen (och tagit med handbagaget i bilen vilket verkar lite opraktiskt?), eller har ni först gått till FCT och lämnat bagaget där, och sen gått och hämtat upp bilen?

Jag gick först till FCT och åt frukost (och lämnade bagaget), sen bort till Avis och hämtade bile... nä, det gjorde jag inte, för jag lämnade passet på FCT eftersom dom försäkrade att det skulle räcka med körkort. Avis sa dock bankt nej, varpå det blev ännu en promenad till och från FCT, för att hämta passet innan jag kunde kvittera ut min 911.
Parkerade den utanför FCT när jag var klar.
 
Ni som gjort detta, hur har ni gjort med handbagaget?
Alltså, har ni fått direkt från arrival och hämtat upp bilen (och tagit med handbagaget i bilen vilket verkar lite opraktiskt?), eller har ni först gått till FCT och lämnat bagaget där, och sen gått och hämtat upp bilen?
Varför inte ta med handbagaget i bilen? Vad är det opraktiska i det?
 
Ni som gjort detta, hur har ni gjort med handbagaget?
Alltså, har ni fått direkt från arrival och hämtat upp bilen (och tagit med handbagaget i bilen vilket verkar lite opraktiskt?), eller har ni först gått till FCT och lämnat bagaget där, och sen gått och hämtat upp bilen?
Jag brukar gå till FCL och be dem boka därifrån, sen när allt är klart går jag och hämtar ut bilen. Det finns ganska gott om utrymme i bagageluckan och bakom sätena, så har aldrig haft några problem att få plats. Någongång åkte vi till en vingård och köpte en låda vin, den fick plats den med.

Edit: bilen kör du ju sen direkt till FCT och lämnar där, så det låter bara stökigt att gå dit först för att lämna bagage
 
Toppen