Senaste nytt

Loungefrågor KLM?

FF#1

Medlem
Troligen får du visa upp kortet.


Ja, det ska fungera om du flyger därifrån.


Vad jag vet är det bara same day access, dvs du kommer inte in dagen innan din flight. Har du en flight kl 02 så kommer du säkerligen in kvällen före men om du har en flight kl 10 nästa dag kan du nog glömma det hela. Och så roliga är inte KLM Crown Lounge heller att man går dit dagen innan bara för att.
Uppdatering,
Man kommer Inte in i loungen på Linköpings flygplats med Andra statuskort än Flying Blue om man flyger KLM och Eurobonus om man flyger Sas. Så sas det i incheck i alla fall....


Edit, är det verkligen så illa?

Edit 2: Det är just sånt här mm som påminner mig att Sky team är långt ner på listan... Alltid någon hake, undantag eller special regel... Som lyckas drabba mig...
 
Last edited:
Uppdatering,
Man kommer Inte in i loungen på Linköpings flygplats med Andra statuskort än Flying Blue om man flyger KLM och Eurobonus om man flyger Sas. Så sas det i incheck i alla fall....


Edit, är det verkligen så illa?

Edit 2: Det är just sånt här mm som påminner mig att Sky team är långt ner på listan... Alltid någon hake, undantag eller special regel... Som lyckas drabba mig...
Hade du ditt statuskort inlagt i bokningen?
 

FF#1

Medlem
Ja det är ju Camillas helt egna initiativ så det är flygplatsen själv som bestämmer vem som får tillträde. Rimligt.
Ja visst de bestämmer, men som de sa det var första gången de såg ett sånt kort så de tyckte att det var lite skumt att man inte kom in som andra elite + inom teamet. Gissa på att det är första och sista gången som jag flyger KLM därifrån
 

FF#1

Medlem
Klart att det är KLM s fel, de är ju enda Sky team aktören där...

Med bas i Luleå så är antalet KLM resor från Linköping inte så många. Men detta var ett lysande tillfälle att bränna lite poäng.

För övrigt så kan det vara värt att meddela att i loungen på AMS så gick det bra att komma in
 
Last edited:
Toppen