Senaste nytt

Let's double up kampanj - Gäller det även redan gjorda bokningar?

Valley

Medlem
Fick detta erbjudande. Och har lite funderingar.

We’re bringing you a special offer to help you reach SPG® elite status twice as fast. Keep enjoying elite benefits, including Free Night Awards, Award Flights, late checkouts, welcome gifts and more. Register by November 15, 2017, and you’ll earn double elite-qualifying credit on all your stays between September 15, 2017, and December 15, 2017 — with no earning limits.

2X
graph-nights.png
STAYS & 2X
graph-bed.png
NIGHTSCOUNT TOWARD ELITE STATUS

De bokningar jag (för en gångs skull) har inom denna period. Behöver de bokas om, eller kommer de räknas med ?

Om jag hoppar på deras Platinum challenge. Räcker det då med 9 stays istället för de 18 ?
I så fall har jag en liten chans att få ihop det. Har 5 bokningar redan nu och i nya projektet kan jag få ihop mellan 5 & 10.
 

henrik l

Medlem
Om jag hoppar på deras Platinum challenge. Räcker det då med 9 stays istället för de 18 ?
I så fall har jag en liten chans att få ihop det. Har 5 bokningar redan nu och i nya projektet kan jag få ihop mellan 5 & 10.

Det är väl 18 nätter inom en tremånadersperiod som gäller. Måste dock börja den 1:a i månaden. Körde den i våras. Misstänker dock att det är 18 nätter med "but in bed" för en challenge.
 

KennethL

Medlem
Fick detta erbjudande. Och har lite funderingar.

We’re bringing you a special offer to help you reach SPG elite status twice as fast. Keep enjoying elite benefits, including Free Night Awards, Award Flights, late checkouts, welcome gifts and more. Register by November 15, 2017, and you’ll earn double elite-qualifying credit on all your stays between September 15, 2017, and December 15, 2017 — with no earning limits.

2X
graph-nights.png
STAYS & 2X
graph-bed.png
NIGHTSCOUNT TOWARD ELITE STATUS

De bokningar jag (för en gångs skull) har inom denna period. Behöver de bokas om, eller kommer de räknas med ?

Om jag hoppar på deras Platinum challenge. Räcker det då med 9 stays istället för de 18 ?
I så fall har jag en liten chans att få ihop det. Har 5 bokningar redan nu och i nya projektet kan jag få ihop mellan 5 & 10.
Annars har ju Marriott en 9 stays challenge om det passar (gjorde den i somras).
 

Valley

Medlem
Jag får testa helt enkelt. Går det så går det.

Annars har ju Marriott en 9 stays challenge om det passar (gjorde den i somras).
Dessvärre är den körd just nu. Har några nätter i Prag som inte kan bokas om och så finns inte Marriott i Nürnberg. Så då missar jag 5 Nätter bara där.
 
Toppen