Senaste nytt

Kampanj: Coop MedMera - Betalo sänker sin avgift till 0%

hittan

Medlem
"Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

Kampanjen sträcker sig till och med 3/11 - 2016 och gäller alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."

Dock endast 0,5 coop poäng per krona
 
"Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

Kampanjen sträcker sig till och med 3/11 - 2016 och gäller alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."

Dock endast 0,5 coop poäng per krona
Detta förtjänar egen tråd tycker jag!
 

hittan

Medlem
"Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

- 0,5 respektive 0,25 poäng per krona när du använder Betalo (max 50 000 poäng per månad)
"

Tråkigt med bara 0,5 coop poäng per krona dock via Betalo
 

Son Nguyen

Medlem
"Från och med idag 13/10 - 2016 sänks serviceavgiften till 0% när du betalar dina räkningar eller för över pengar via Betalo med Coop MedMera Mer eller Betala Efter. Ordinarie avgift är 1%.

- 0,5 respektive 0,25 poäng per krona när du använder Betalo (max 50 000 poäng per månad)
"

Tråkigt med bara 0,5 coop poäng per krona dock via Betalo
det her er fantastiske nyheder:)
 

Capa

Medlem
Tänk på detta dock:

"Kampanjen sträcker sig till och med 3/11 - 2016 och gäller alla betalningar som slutförs under kampanjperioden."

Detta innebär (till skillnad från när Coop tidigare körde kostnadsfritt fram till årsskiftet) att både registrering av betalning och själva betalningen i sig måste slutföras senast 3/11. Du kan alltså inte registrera en betalning nu med förfall efter 3/11. Med Coop kunde man före årsskiftet registrera en hel drös med räkningar med förfall under året och ändå få 0% i avgift. Så är inte fallet här (om inte jag har missförstått något?).
 

apknug

Medlem
Här går väl att köra arbitrage som heter duga. Jag har egna bolag och bankgironummer.

Jag skulle nog kunna snurra runt 20 miljoner om jag höjer max betalnings gräns innan 3/11.

Det borde leda till några sköna EB poäng helt "gratis"!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen