Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Sas-ebp

Medlem
Om jag hade valt rad 1 och blev flyttad utan någon anledning hade jag nog blivit irriterad...

Personligen väljer jag säte för att jag vill sitta just där. Uppskattar inte att bli flyttad på mot min vilja.

Nå er dette noe jeg ikke har bestemt, men fikk bare beskjed om at det ble slik. Jeg ville heller ikke ha likt og fått nytt sete i gate. Men dette er langt utfor min kontroll. :)
 

Sas-ebp

Medlem
God morgen,

434 flighter så langt av de 800 turene. Ellers så var det vel en svenske som skulle fly 404 ganger på ett år. Vet ikke om han fullførte. Men jeg har hvertfall passert han med god margin. Snart setter jeg SAS rekord ettersom den ligger på rett under 500 ifølge SAS. :)

I dag blir det 6 legs
Onsdag: 6 legs
Torsdag: 12 legs
Fredag 10 legs
Lørdag 2 legs
Søndag 6 legs
Mandag 10 legs
:cool:
image.jpeg
 

Bryant

Medlem
God morgen,

434 flighter så langt av de 800 turene. Ellers så var det vel en svenske som skulle fly 404 ganger på ett år. Vet ikke om han fullførte. Men jeg har hvertfall passert han med god margin. Snart setter jeg SAS rekord ettersom den ligger på rett under 500 ifølge SAS. :)

I dag blir det 6 legs
Onsdag: 6 legs
Torsdag: 12 legs
Fredag 10 legs
Lørdag 2 legs
Søndag 6 legs
Mandag 10 legs
:cool:
Visa bifogad bild 55444

Du funderar inte på när rolliver miles ska införas ?
 

flum

Medlem
God morgen,

434 flighter så langt av de 800 turene. Ellers så var det vel en svenske som skulle fly 404 ganger på ett år. Vet ikke om han fullførte. Men jeg har hvertfall passert han med god margin. Snart setter jeg SAS rekord ettersom den ligger på rett under 500 ifølge SAS. :)

I dag blir det 6 legs
Onsdag: 6 legs
Torsdag: 12 legs
Fredag 10 legs
Lørdag 2 legs
Søndag 6 legs
Mandag 10 legs
:cool:
Visa bifogad bild 55444
Tror att BC i tidernas begynnelse hade en medlem som gjorde 500+ legs två år i rad. Har för mig att han gjorde 524 legs som mest, hittar dock inte länken just nu.
 
Toppen