Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

MTheC

Medlem
De kör fortfarande 50% första året, så inget har ändrats där.

Trodde dock att det var kört att skaffa kortet pga kravet på holländsk adress - har de släppt det nu?
Nej det finns kvar men inget problem för mig att lösa. Får helt enkelt ta och testa om det ger rabatt och poäng.
 

Robert flysas

Moderator
Jag har min €150 voucher oanvänd, går ut i oktober. Hittar inte någon info om den måste användas innan de nya reglarna kommer eller om den är kvar tills den går ut/används. Tänkte boka under våren när jag vet om mamma och pappa följer med till Nice till sensommaren.
 
Med @Berglund som utmärkt ciceron ansökte jag om kortet i början av januari. Hade små förhoppningar efter lite strul med adressinmatning vid ansökan samt rapporterna här om nya krav på holländsk adress. Kan dock rapportera om en framgångsrik ansökan :), 20k i welcome rewards har också landat :D. Så för er som inte ansökt ännu kan det fortfarande vara värt ett försök
 

Tonton

Medlem
Med @Berglund som utmärkt ciceron ansökte jag om kortet i början av januari. Hade små förhoppningar efter lite strul med adressinmatning vid ansökan samt rapporterna här om nya krav på holländsk adress. Kan dock rapportera om en framgångsrik ansökan :), 20k i welcome rewards har också landat :D. Så för er som inte ansökt ännu kan det fortfarande vara värt ett försök

+1 - låg ett nytt amex i brevlådan när jag kom hem tidigare idag :)
 

Big Birger

Medlem
Med @Berglund som utmärkt ciceron ansökte jag om kortet i början av januari. Hade små förhoppningar efter lite strul med adressinmatning vid ansökan samt rapporterna här om nya krav på holländsk adress. Kan dock rapportera om en framgångsrik ansökan :), 20k i welcome rewards har också landat :D. Så för er som inte ansökt ännu kan det fortfarande vara värt ett försök
Hur kom du runt utmaningen med Holländsk adress?
 
Toppen