Senaste nytt

Hjälp! Awardresa hem från Denpasar men får inte komma in i landet. Vad göra?

Har snackat med svenska ambassaden i Indonesien som hänvisar till indonesiska ambassaden i Bangkok, verkar omöjliga att få tag på..

Har snackat med SAS som hänvisar till Singapore Airlines då det är dem som flyger första legen men Singapore Airlines hänvisar att dem inte kan göra något då SAS har utfärdat biljetten och då säger SAS att där inte går att göra något..

Ska jaga svenska ambassaden här i Bangkok igen och se vad dem säger.

Vågar man annars boka en biljett till Bali och se vad dem säger om man har ca 2-3h till flyget därifrån?

Kommer komma hem brun och gråhårig efter detta..
 
Snackat med svenska ambassaden här i Bangkok nu och dem kan hjälpa med ett provisoriskt om det behövs. Men var skeptisk till att det skulle gå. Hade haft både bra och dålig erfarenhet.

Indonesiska får jag inte tag på och dem stänger om 20 min så hinner inte dit idag.

Var väldigt noga med att det var en award biljett, det är därför den inte går att omboka eller göra om. Dem kikade även med bokningsnummer samt biljettnummer.

Hem kommer man ju alltid det ända är hur mycket lättare plånboken ska bli..
 
SAS har kollat själva med eurobonus. Och sa det var omöjligt.

Blir nog en ny hemresa istället.. känns sådär att "vaska" tre leg i C och ett i F... med dem bästa platserna på planen dessutom..
 

Agö

Medlem
Snackat med svenska ambassaden här i Bangkok nu och dem kan hjälpa med ett provisoriskt om det behövs. Men var skeptisk till att det skulle gå. Hade haft både bra och dålig erfarenhet.

Indonesiska får jag inte tag på och dem stänger om 20 min så hinner inte dit idag.

Var väldigt noga med att det var en award biljett, det är därför den inte går att omboka eller göra om. Dem kikade även med bokningsnummer samt biljettnummer.

Hem kommer man ju alltid det ända är hur mycket lättare plånboken ska bli..
Här är en som har dålig erfarenhet av provisoriska pass och Bali.

Grina ut i Aftonbladet | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Fick vända på Bali - det provisoriska passet gällde inte | Aftonbladet
 
Toppen