Senaste nytt

Hilton MVP-rate -

Nilann

Medlem
Medlemskortet i IFK Göteborg ligger alltid i plånboken. Har aldrig behövt visa det trots ett antal bokade MVP-nätter.
Jag noterade när jag sökte hotell i USA förra veckan, att idrottsmedlemskap inte är ett krav på alla MVP rates.
 

aldrighemma

Medlem
Jag har heller aldrig fått frågan om medlemskort då jag bokat MVP rate, har dock med mig ett kort från en lokal klubb som backup...
 

GOTBound

Medlem
Jag gjorde en sökning på en av MVP raterna och följande villkor kom upp, här behövs inget medlemskort mer än Hilton Honors.

upload_2019-4-17_9-13-18.png


Jag är fotbollstränare för ett P-13 lag, jag är registrerad host Svenska Fotbollsförbundet under min klubb i SFFs databas som tränare med C-diplom. Jag ser inga som helst problem om de skulle fråga efter medlemskap etc. när jag checkar in.

EK
 
Last edited:

Gus

Medlem
Jag har kört mvp många gånger men aldrig fått frågan om medlemskap, har bott på Palmer House kanske 5-6 gånger med den rate.
Rekommenderar frukost i restaurangen
Ingen fråga på Palmer House för oss heller! :) Väldigt mysigt hotell för övrigt! Ska strax gå till frukosten!
 

GOTBound

Medlem
Kvällens fråga om MVP-raten. So bekant är MVP fullt avbokningsbar, jag skall boka ett hotel i Miami över nyår där MVP ger en riktigt bra rate. Dock vill Hilton ha en deposit på en natt. Jag gjorde lite andra sökningar på hotell i södra Florida och det verkar som alla hotell som kostar >xxx U$/natt kräver deposition.

I t&c står det "Cancellation Policy If you wish to cancel, please do so 48 hours prior to arrival to avoid cancellation penalties."

Jag tolkar detta som att även deposit återbetalas. Hilton customer service är inte till någon hjälp när det gäller MVP raten, så jag vänder mig till braintrusten här. Gör ni en likadan tolkning?
Skärmklipp_h.PNG


EK
 
Toppen