Senaste nytt

Hilton MVP-rate -

Maja

Medlem
Är det någon som har något bra tips på någon bra sportklubb att gå med i som inte kostar allt för mycket? Dallas Cowyboys lyckas jag inte få fram något medlemskort. Hur har ni andra gjort där?

USGA har höjt priserna och vid en snabbkoll så är det nu $25 och lär bli mer som de ska skicka till Europa. Har för mig att det var $10 ytterligare för det förra året.

Tänkte sondera terrängen lite innan jag förnyar mitt USGA-medlemskap och se om det går att få något billigare. ;)
 

Gus

Medlem
Nej, tog en printscreen och sparade.
En printscreen av vad? Jag hittar inget bevis av medlemskap eller något sådant.

Jag har aldrig använt mig av MVP-rate men hittade 20 usd billigare på Palmer House i Chicago. Ska jag köra på det tillsammans med välkomstmailet jag precis fick när jag blev medlem i Dallas Cowboys?
 
En printscreen av vad? Jag hittar inget bevis av medlemskap eller något sådant.

Jag har aldrig använt mig av MVP-rate men hittade 20 usd billigare på Palmer House i Chicago. Ska jag köra på det tillsammans med välkomstmailet jag precis fick när jag blev medlem i Dallas Cowboys?
Se inlägg #63. Jag har aldrig behövt visa men bra att ha ändå.
 

jumbooze

Medlem
Jag har kört mvp många gånger men aldrig fått frågan om medlemskap, har bott på Palmer House kanske 5-6 gånger med den rate.
Rekommenderar frukost i restaurangen
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Se inlägg #63. Jag har aldrig behövt visa men bra att ha ändå.
Det enda jag har som bevisar medlemskap är detta, mailet jag fick när jag anmälde mig. Men har garderat mig med cowboyklubben också! :)

20190417_073647.jpg
 
Toppen